Marine Master vs Sea Dweller

Die hierna nog steeds blijft twijfelen.

Maar wel een lekker geschreven stuk. Ik vind de Seiko een beest om te zien. Maar de niet in verhouding (kwalitatief & kwantitatief} zijnde banden zijn voor mij de deal breaker. De Rolex kost veul en veul meer, maar is wel beter in verhouding, IMO. Rechtvaardigt dat de meerprijs? Tjaa, de Marinemaster is daardoor nooit door mij aangeschaft , een Sea Dweller daar in tegen wel.
Two cents me!

1 like

Erg leuke review.

Over de rolex kan ik niets zeggen maar over de marine master wel.
Draagcomfort is prima, ook op mijn 16,5 cm pols. De band vind ik helaas niet gelijkwaardig aan de de bouw van het horloge. Niet qua kwaliteit en ook niet qua constructie. Werkt echter wel bij duiken maar je blijft er wel snel mee haken aan je duikuitrusting.
Daar zou dan de rolex echt wel winnen.

Dank voor je verhaal en de mooie plaatjes.

2 likes

Bij de Marine Master zit daarentegen een hele fijne rubber band :rofl:

Geweldig stukje prozašŸ‘šŸ». Goeie vergelijking. Ik ben het overigens met je eens. De marinemaster is een geweldig horloge voor zijn prijs. En de rolex, tja die heeft een rolexafwerking en dat zie je.

2 likes

Je vergeet het verschil in blauwe plekken op je voorhoofd na beroving van je Rolex in de hoofdstadā€¦:joy:

2 likes

Doe ik mijn dikke Casio om jonguh :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wat een leuk topic, en mooi beschreven zeer objectieve vergelijkingen. .

1 like

Dit soort topics zouden er meer op het forum moeten staan.
Super leuk en informatief.

2 likes

Mooi geschreven stuk en beslist interessant om te lezen. Dank je wel!:slightly_smiling_face::+1:

Die Seikoā€™s zijn zo gek nog niet en veel waar voor je geld.:ok_hand::wink:

1 like

Mooie vergelijking! Twee fantastische horloges heb je daar! :sunglasses::+1:

1 like

Doe mij maar die sea dweller. Die vind ik mooier

3 likes

Hulde!! Voor de objectiviteit een dikke 10. De MM300 staat ook nog op mijn shortlist. Daar blijft ie nu zeker op staan :wink:

1 like

Bijzonder om het verschil in sterkte en scherpte van de lume te zien.
Mooi stuk, dank je

2 likes

Leuk zo een reviews, er zijn weinig HF leden in de positie om beide horloges uit eigen ervaring (gelijktijdig) naast elkaar te leggen voor een (h)eerlijk revieuw.

Thanks

2 likes

Juist. Onpartijdig, niet te moeilijk doen, niet interessant geouwehoer over het uurwerk wat toch niemand hoort/ziet/voelt, nee gewoon geschreven door iemand die 2 dikke populaire horloges heeft, en zich duidelijk niet laat leiden door invloeden van anderen. Hier hebben we wat aan :beers:

En ik ben niet de enige zo te zien aan de 100 likes en reacties.

7 likes

Hey medeliefhebbers :smiley: Dank voor alle leuke en positieve reacties! Dan te bedenken dat ik nog getwijfeld hebā€¦

Ik heb nog twee nagenoeg nieuwe G-Shockā€™s liggen. Een Mudmaster en een G-Steel. De Mudmaster heeft per eind juli een nieuwe eigenaresse. Wellicht leuk deze twee ook even te revieuwen!

Maar maar maarā€¦ er is een Explorer 1 onderwegā€¦ daarnaast wil ik wellicht de Speedmaster weg doen voor een GS GMT SBGN. Dat zou weer een mooi topic kunnen worden :sunglasses:

Voor nu thenks voor alle :+1:t3: En geniet vooral ook van je eigen horlogeā€™s, welke dat ook mogen zijn, en de weg er naar toeā€¦

Mvg MannetjeMar

5 likes

De Rolex sd43 draagt eerder net iets kleiner dan 43ā€¦
Maar een pols van ongeveer (minimum) 18cm is wel een must denk ik :wink:
Enā€¦het blijven ā€˜duikersā€™ :sweat_smile:

Leuk topic!! :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

2 likes

Graag meer van dit soort verhalen !!! En ook van dit soort mooie fotoā€™s.

BB

1 like
1 like