Mark Braamhaar / Watchinside

Flink issue met één van mijn horloges werd geweldig opgepakt en gerepareerd door Mark.
Vooraf een prijsopgave, inschatting van de tijdsduur en leuk contact.
@PeterLC, dank voor de tip!
Topper!
Jur

4 likes

Het lijkt wel of ik de enige ben die zaken met Mark doet, want daar ben ik weer.
Wederom een perfect uitgevoerde reparatie door Mark. Goed doch goedkoop!
Jur

4 likes

Vandaag de Cartier van mijn vriendin weer terug. Top service door Mark! Duidelijke uitleg en prijsopgave vooraf. Zeker aan te raden!

Vandaag de IWC flieger opgehaald bij Mark na een full service. Als certified service centre van IWC een aanrader. Mark geeft eerst een kostenbegroting, rekent daarbij een realistische en faire prijs, en houdt je als klant op de hoogte. Daarbij denkt hij ook mee om het horloge cosmetisch in de meest originele staat van service te voorzien. Al met al een zeer goede ervaring van een vakman, waarbij ook nog eens aan kennisoverdracht wordt gedaan vanuit zijn rijke ervaring als horlogemaker en liefhebber van horloges. Mark bedankt.

3 likes

Op aanraden van veel forumgebruikers ben ik naar Watchinside gegaan. Mark Braamhaar (eigenaar en horlogemaker) heeft mij twee keer perfect geholpen! De eerste keer kwam ik bij hem terecht voor een full service van een IWC pilot watch. Mark heeft mij vooraf goed geïnformeerd over de kosten en ook een leuke uitleg gegeven over wat er bij komt kijken. Hij is “certified watchmaker” voor IWC, Omega, Panerai, Tag Heuer, Cartier, Longines en nog een paar merken. Ik twijfelde nog tussen het opsturen naar IWC, maar hij kon het veel sneller opleveren en was ook voordeliger. Ik kreeg ook 2 jaar garantie op het onderhoud, gelijk aan wat IWC biedt. Na een paar weken kon ik het ophalen bij zijn mooie werkplaats in het centrum van Rijssen. Verzekerd opsturen kan ook, maar ik wilde het wel eens van dichtbij zien.

Later heeft Mark mij ook geholpen met een Omega Seamaster 300m waarvan de escape valve was afgebroken. Ik las op Omega Forums allerlei cowboy verhalen over hoge kosten en dat alles uit elkaar moest omdat er een onderdelen in het uurwerk terecht waren gekomen. Maar Mark heeft het heel snel, goedkoop en netjes opgelost en heeft zelfs het uurwerk weer goed afgesteld.

Echt een topper en aanrader!

1 like

Ik heb vorig week mijn omega seamaster at weg gebracht toffe kerel nu hoopen dat die snel klaar is kan niet wachten :blush:

Recent weer een service door Mark uit laten voeren en weer naar volle tevredenheid. Dit keer de Superocean. Gewoon goed, duidelijk en helder in de communicatie. Naast zijn expertise ook een aardig en realistische persoon met humor. Mark dank en tot de volgende keer.

1 like

Na een tijdje rond kijken op het forum zoekend naar een service punt voor mijn omega seamaster AT kwam ik terecht bij watchinside Rijssen.
Veel goeds over gelezen en was dicht bij
Dus gelijk contact mee opgenomen en het contact was top,vriendelijk en duidelijk.
Horloge vervolgens heen gebracht om een full service en glas te laten vervangen.
de service was snel en na enkele weeken heb ik dan vandaag mijn horloge weer terug en het was een heel ander horloge
Loopt weer perfect en ziet er mooi en fris uit gelijk weer verliefd :stuck_out_tongue_closed_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:
Kort om de koffie was lekker de service was top
Contact was goed en het belangerijkste mijn horloge is weer als nieuw.
Watchinside is zekker een aanrader als service punt voor je horloge :grin::grin:
Nu maar tijd voor foto.s
Voor de service

Tijdens de service
Na de service

10 likes

Vandaag de Longines van mijn vrouw opgehaald na een batterijwissel/service bij Watchinside, Mark Braamhaar.
Had eerst zelf getracht het deksel los te maken om de batterij te vervangen. :scream: Heb mij hierin bij de Conquest lelijk vergist (muurvast) en de nodige beschadigingen achtergelaten. :see_no_evil:
Mark heeft dit piekfijn gerepareerd en de batterij en pakkingen vervangen.
Ook nog eens voor een heel goede prijs.
De volgende gewoon teruggaan naar Mark dus. Ook met mijn andere horloges in de toekomst.
Bedankt nog Mark! :+1:

1 like

Woon in de buurt bij de zaak van Mark.
Altijd bereikbaar via app. Mark denk altijd mee met de klant en heeft kleine materialen op voorraad. Zaak is professioneel en deskundigheid aanwezig. Je horloge is daar in goede handen.
Ook over de prijs worden goede afspraken gemaakt. Kortom fijn adres voor reparaties

1 like

Mark heeft mijn IWC Flieger uit 2007 met een 7750 uurwerk, een welverdiende revisie gegeven, slijtageonderdelen vervangen alles weer gesmeerd en opnieuw afgesteld en gereinigd hij is weer helemaal tip top.
Goede service en duidelijke afspraken en kosten, bij deze een aanrader !!

5 likes

Ik heb net mijn panerai terug van Mark. Service uiteindelijk bij de fabriek gedaan via hem ivm onderdelen beschikbaarheid voor het uurwerk.

Uitstekend advies, leuke gesprekken en liet ook in de keuken kijken. Erg goed adres en officieel gecertificeerd voor de nodige horloge merken.

3 likes

Onlangs bij Mark langs geweest voor een reparatie aan mijn Longines waarvan de bezel beide kanten opdraaide. Hij heeft er eerst naar gekeken en een schatting van de kosten doorgegeven. Verder heeft ook gekeken of er een service nodig was. Zo ja, dan zou hij dat doorgeven en dan was de keuze natuurlijk aan mij of ik het wilde doen. Gelukkig was het uurwerk nog in orde dus dat scheelde weer geld.

Nu ligt mijn Breitling daar voor het vervangen van mijn batterij en het polijsten.

Naast het goed repareren van je klokjes kun je ook hele leuke gesprekken voeren over klokjes :smiley:

Kortom je uurwerken zijn daar in goede handen.

5 likes

Vandaag bij Mark langs geweest om mijn NA Oris 65 af te laten stellen, liep wat veel achter, en om te kijken hoe de slijtage onderdelen eruit zien en of er onderhoud nodig is.

Ik ben erg fijn en goed geholpen. Mark komt op mij zeer deskundig over, open en eerlijk. Ik mocht ook meekijken in de werkplaats en dat vond ik als ook technisch geïnteresseerde wel een keer leuk. Verder een gemoedelijke en ongedwongen sfeer.

Al met al ben ik goed geholpen en heb ik denk ik vanaf heden een nieuw adres waar ik heen ga met mijn horloges. Ik raad hem in ieder geval aan!

3 likes

Opnieuw een prima ervaring met Mark betreffende een horlogeglas reparatie.
Snel, vakkundig en ook nog eens voor een prima prijs! :+1:

2 likes

Meerdere ervaringen met Mark. Altijd ben ik tevreden met het resultaat en altijd geniet ik van de ongedwongen sfeer en fijne uitleg rond de werkzaamheden. Een vakman pur sang en een fijn en vertrouwd adres om je horloge achter te laten. Topper!