Mark Gold bespoke timepieces, nogal... bijzonder

Starting from USD 19 500
Geen énkele informatie over het kaliber. Niet eens of het quartz is of mechanisch. Ik heb al een nickname gevonden:
de horrorclown.

http://markgold.co/

5 likes

Bedoel je 19,50? Wat is het horloge spuuglelijk zeg.

Waarom zouden ze zich de gamechanger noemen? Ik zie het niet, of bedoelen ze de bezel die ze van een stationsklok hebben geleend? :smirk:

Gatverdamme

Over smaak valt niet te twisten… maar voor wansmaak maak ik graag een uitzondering!

Het horloge in “actie”:

Merken die termen als “bespoke” of “contemporary” gebruiken, zijn in mijn ogen nooit veel soeps…

Komt er een airbag uit als je na een kroegbezoek voorover valt? Groteske dorpsklok…

1 like

Wat een gedrocht .

Jezus, mijn bbq is kleiner…en mooier

1 like

Maar ik zou deze toch liever in de brand steken dan jouw barbecue.

2 likes

Wel mooi, dat je makkelijk de accuoplader kan aansluiten op die twee polen… :smirk:

1 like

"possibly the strongest watch in the world"
Ja, alles is “possibly the…” als je geen idee hebt van de rest in de wereld.

MarkGolddigger.co :grin:

1 like

Hahaha

sommige zaken zijn zooooo lelijk dat ze mooi zijn

Daar valt deze overigens niet onder

:laughing:

Mooi geval… Als je er van houd… Maar dit is natuurlijk een horloge op stoom… Uit die uitlaten komt de stoom…

Toch knap, zo’n kleine verbrandingsmotor erin zetten. En in plaats van dat ie zo lekker zoemt (accutron), trilt ie op je arm (pruttel, pruttel, pruttel) voor de “aanwezigheid”

2 likes

dis photoshoppen he …

Tja, Zuid-Afrikaans. Heel handig om je zelf te verdedigen als je je in de wat gevaarlijkere plekken buiten de eigen ommuurde compound begeeft. Tik met zo’n horloge & je aanvaller ligt op apegapen… Waarschijnlijk voor zakelijk gebruik fiscaal aftrekbaar.

1 like

Die "Swiss collaboration"betekent dat het sowieso een ETA’tje is, anders was het wel bij naam genoemd.

Zou het toch ook zijn met een Sellita? Me dunkt dat er voor dit tarief wel een Soprod van af kan trouwens. :no_mouth:

Kom jongens, niet zo negatief. Er is vast een markt voor dit soort horloges.

Hij zou bijvoorbeeld uitstekend passen bij mijn nieuwe auto!

1 like