Marketingmissers horlogemerken

Oké. Ik heb dus geen reet te doen. Dan ga je wat surfen en stuit je op de meest uiteenlopende plaatjes, waaronder deze.

We focussen op het datumvenster. We tellen mee met de 24-uursaanduiding. Doen jullie mee? 13, 14, 14 (datumvenster), 16, 17. Man man man had die datum dan even doorgedraaid naar 15! Stelletje oetl…len!

Kom maar door met jullie plaatjes en praatjes van marketingmissers bij horlogemerken/-bedrijven.

Prettige zondag nog verder. Het gaat inmiddels weer iets beter met me.

18 likes

Altijd lastig CDO.

Gelukkig niet te veel last van.

5 likes

Deze van Tissot. Bedoeld als regulateur, met off-center uurwijzer (op de bovenste subdial).
De main dial is voor de minuten. Wat doen ze? In romeinse cijfers nummeren van 1 tot 12. Hoe verzinnen ze het … :grimacing:

13 likes

Dat is meer een ontwerpfout dan een marketingmisser.

4 likes

Yes! Alfabetische volgorde, eindelijk iemand die het begrijpt. Thank you!

5 likes

Misschien was het wel echt de 14de toen de foto werd gemaakt en liegen mag niet in de marketing business😆

4 likes

Of het wordt met opzet gedaan, zodat het duidelijk is dat het echt om een datum gaat.

2 likes

Óf het is welbewust zo gedaan: nu zie je dat de lichtere 14 de datum moet zijn.

Kijk, jij bent slim genoeg, maar dat gaat niet voor iedereen op. Je hebt vast weleens iets op MP te koop gehad…need I say more?

Duidelijk
:joy:

2 likes

Je hebt gelijk. En daar is met geen marketing magic meer wat aan te doen …

1 like

Had de foto dan “morgen” gemaakt :smile:

1 like

Dat verschil is met kleur en zo wel duidelijk, of niet…

Nope :wink:

Wellicht niet voor iedereen.

1 like