Marktplaats deal Tag Heuer betrouwbaar?

Nieuw met korting zijn ze niet veel duurder. Wellicht even bellen net TAG winkel in Outlet Roermond en vragen naar de prijs?

1 like

Verschilt per verkoper. Iemand vroeg vorige keer of ik toevallig met Bitcoins wou betalen… :rofl::rofl::man_shrugging:t2:

2 likes

Er zijn maar weinig kenners die met zekerheid kunnen zeggen, van die horloge is echt of nep, en zeker via een foto, je zie bij dit horloge ook alleen de buitenkant, Daarbij als je een horloge verkoopt laat je die toch lopen zodat de secondewijzer op elke foto verplaatst is, Deze staat gewoon stil, En altijd ophalen, en niet zo dom doen als ik om te betalen, en nooit een horloge gezien, Dat was ook voor een Tag Heuer

1 like

Daar heb je wel een punt, :+1:

Voor rond de 1000/1100 heb je een nieuwe op stalen band via een grijze dealer. Ik vind het bandje wat er om zit niet mooi.

Speltip 2: haal marktplaats goederen met een hogere waarde altijd zelf op.
(Neem bammetjes en koffie mee als het ver rijden is.)

4 likes

Een automaat die stilstaat is niet zo heul raar. Daar kan je prima verschillende foto’s van maken zonder dat de secondenwijzer beweegt.

Maar het is een quartz, althans dat staat erbij…

2 likes

Kroon uitgetrokken om hem stil te zetten met de wijzers in de perfecte positie.

1 like

Als je het echt wil rij er heen. Anders gewoon bij een AD kopen. Dan heb je zekerheid.

Dan heb ik gewoon kut gelezen in de snelheid :smile:

Er zit een kras op de kast onder de kroon, voor het prijsverschil tussen deze en nieuw zou ik nieuw kiezen. Voor dat geld vind je je ook een 2e handse automaat die mijn absolute voorkeur heeft incl bracelet.
En met alles: ga hem ophalen of wacht tot er een dichter in de buurt wordt aangeboden, oplichters vinden het prettig om iets te verzenden.

3 likes

1 dingetje nog. De verkoper is al 13,5 jaar lid van MP en dat is toch erg lang. Pluspunt. Er is echter nog maar 1 review, maar wel een 5*. Ik zou dit met deze gegevens in mijn achterhoofd niet aandurven. Ook al rij je erheen, je kennis is onvoldoende om ook ter plaatse de eventuele echtheid te kunnen beoordelen.

image

Ik wil je plezier niet vergallen, maar ook ik ben van mening dat je beter een aanbieding op een nieuwe in bijvoorbeeld Roermond of een goede gebruikte op HF kunt afwachten.

Gr. Hans

2 likes

Dat hele puntensysteem is een wassen neus of je nou positief of negatief bent beoordeelt.

1 like

Ik heb nog 2 stoeptegels van 300 euro. Ruilen?

1 like

Een verkoper uit Emmen…, hmmmm. Daar zetelt toch het hoofdkwartier van onze motormuizenclub No Surrender olv H. Kuipers. Die handelde ook in klokkies als ik het goed heb. Een no go area.

1 like

Maar eh… ze spreken over een groene wijzerplaat, en inzie foto’s van horloges met zwarte en witte wijzerplaten. (Hier in het eerste bericht weggelaten, maar wel in de advertentie te zien) Mis ik iets?

Edit, toch groen niet zwart.

1 like

Ik woon in Emmen, jij ?

Ik mag hopen dat dit een ( slechte ) grap is ?

Voor 250,- meer splinternieuw op de mat. Is veel geld, don’t get me wrong maar als je er over inzit zou ik geen risico nemen.

2 likes

Die ene review is van veilingloods, die verkoopt ook een aantal TH’s. Zal er 1 aan jouw verkoper verkocht hebben en daarvoor 5 sterren gegeven… ZIet er verder goed uit neemt niet weg dat ie alsnog een baksteen kan verzenden natuurlijk. Als je laat verzenden zou ik wel naam en adres willen hebben. Kan bijvoorbeeld afspraak maken om op te halen zodat je een adres hebt, dit even checken en dan toch maar laten opsturen. Verder de manier van communiceren kan je een en ander aan afleiden. vraag ook 06 (niet dat je die van een oplichter niet kan krijgen) maar wellicht whatsapp profielfoto oid. Ook rekeningnummer checken via google of deze al eerder bij oplichtingspraktijken is gebruikt, en de TNV of die wellicht overeenkomt met huisadres. Zegt allemaal nog steeds niets maar bied wel enige houvast, mochten er aantal zaken niet helemaal kloppend lijken zou ik het sowieso niet doen

1 like