Mijn lijkt dat van Breda naar Emmen best een stukje rijden is, heb even gekeken toch een 500 km op en neer.
Dan is bammetjes en koffie meenemen geen slecht idee
Je zal het niet geloven maar ik zit ook in Emmen.
Binnenkort gaan de terrassen weer open, spreken we af…
Dat noemen ze liplezen, doe ik doorgaans alleen na twaalven
Strak plan. Ik ben te herkennen aan 2 stoeptegels onder mijn oksels
Valt mee hoor. Je generaliseert nauwelijks.
Onderweg zal er toch wel wat te eten zijn ? Desnoods bij een tankstation een truckers bal uit de muur trekken, dat hoort er gewoon bij als je een road tripje maakt.
Wat is er mis met een eindje rijden en dagje weg in deze tijden?
Voordat ik uitgesproken ben roept mijn vriendin al JAAAAA IK GA MEE! HORLOGE HALEN WOEHOEEE!
Ik sluit me aan bij de rest. Gewoon lekker ophalen met een leuke roadtrip.
Edit: het horloge ziet eruit alsof er een stalen band mist. Dat gedeelte klopt?
Maar dan hij beter een nieuwe gaan kopen, als die kosten er ook nog bij komen, hi hi
Dat kan hij sowieso beter doen als ik hoor hoe klein het prijsverschil is. Maar bij een uitje hoort voor mij ergens gaan eten. Boterhammen in een zakje meenemen vind ik echt armoedig.
Aha maar je hebt niet gezegd hoeveel dat de horloge kost, WANT dan heeft ze een beter idee voor dat geld, nieuwe schoenen, paar leuke zomerbroekjes, een mooie schoudertas, etc etc veel belangrijker in haar ogen.
Ja maar als alles dicht is, ben je blij met je bammetjes
Ik zou het niet doen. Als je een beetje een vlotte prater bent krijg je dit horloge beneden list prijs (volgens mij hoef je niet eens een vlotte prater te zijn ) en dan heb een je er een stalen band bij. Persoonlijk vind ik de stalen band een absolute must voor dit horloge. Een leuke Nato strap heb je voor een paar tientjes.
Wilt u niet zo seksistisch doen! Bedankt!!
Burger King de Mac of gewoon bij een tankstation stoppen zijn echt wel open.
Haha, zij heeft haar eigen geld en ik de mijne. We komen samen niks tekort en het interesseert haar geen reet wat ik met mijn geld doe. Ze weet precies wat mijn horloges kosten.
Ze geeft wel altijd stijladvies
Snap ik ook niet. Ik ben een keer op en neer naar Parijs gereden om een speciale fiets op te halen. Hoort bij het verhaal van de fiets. Maakt hem nog meer speciaal.
Zo heb ik ook nog een mooi verhaal!
Getypt door Willem.
De tag op de foto’s lijkt niks mis mee, maar de verkoper kan je niet beoordelen aan de hand van deze foto’s.
Succes
Smeer hem in met mayo en curry, beetje uitjes er over en dan is hij pas echt speciaal