Amai, klasse hoor,
Kom jij uit Wommelgem??? ik ben van Geel,
Niet doen, nieuwe kost 1050 euro…
Daarnaast is een Tag Heuer Quartz voor 1000 euro erg veel geld…voor dat geld zijn ook betere en mooiere horloges te krijgen. Ik denk dat je er spijt van gaat krijgen…
Waar dan?
Weet je dit of denk je dit?
1 review in al die jaren van een veiling loods. In perspectief.
Dit kan alleen maar als je geld in overvloed hebt, het gros van de Nederlanders moet gewoon rekenen, patser dat je bent😉.
En wij rekenen ook, met gezamelijke rekeningen. Maar dat betekent niet dat ik niet met mijn eigen geld mag doen wat ik zelf wil. Kom nou
Wat ik bedoelde is dat het gros van de Nederlanders moet rekenen om überhaupt rond te komen en dat als er geld over is, er waarschijnlijk gekeken wordt waar dit
‘extraatje’ heen kan en dat het niet vanzelfsprekend is dat dit direct naar je eigen hobby’s kan🙂.
Nog duidelijker, als je iedere maand 5000 overhoudt (geld in overvloed), dan interesseert het je partner waarschijnlijk niet als je na een jaartje een Rolex of nog duurder aanschaft, als je iedere maand 500 overhoudt dan wordt dat waarschijnlijk anders, laat staan als je maar 100 euro overhoudt. Vandaar mijn opmerking dat dit alleen kan als je geld in overvloed hebt…
Persoonlijk ben ik blij dat ik er op mijn 29e al achter kwam dat het hebben van een kind een fantastisch groot geluk is🥰, sommigen komen daar namelijk pas achter als ze eenzaam en alleen dood gaan…
Fijn om dit te lezen, Mijn man is 28 jaar ouder als ik, daarnaast heb ik nooit kinderen kunnen krijgen, en dat ik bij die sommige hoor, Ben toch blij dat jij en je vrouw dat fantastisch geluk samen hebben gekregen
Dit klinkt toch een beetje als iemand die op vakantie 2 weken non stop regen heeft gehad maar bij thuiskomst vertelt hoe geweldig het wel niet is geweest.
Aan de hand van je uitlatingen ben je goed op weg dit eind doel te bereiken.
Nou nou zeg. Ik heb nooit kinderen gewild, maar mijn vriendin wilde ze ontzettend graag en dan ga je overstag. Ik heb nu twee kinderen en ik ben dol op ze. Maar als ik mensen als @HanDavinci objectief zou moeten adviseren: gewoon lekker kinderloos blijven. Het scheelt je namelijk veel zorgen, tijd, gedoe met school, veeeeel geld, ziektes, gejengel, vroeg opstaan, stress wanneer je alleen komt te staan, etcetera. En dan heb ik nog kinderen die goed kunnen leren en geen adhd, dyslexie, autisme of iets anders engs hebben. Als ik kijk hoe dat bij sommige vrienden is…
Het heeft twee voordelen ja: je sociale leven met anderen met kinderen blijft iets makkelijker op peil en ja, als ik straks in het verzorgingshuis zit kunnen ze mijn rolstoel duwen. Maar als je daar overheen kunt stappen heb je een mooi vrij leven. Cheers mate!
En nogmaals: ik ben dol op mijn kinderen, begrijp me niet verkeerd.
Wel een grappige wending die dit topic nu maakt ….
p.s. met kinderen heb je idd “levenslang”
p.s.2 Ik vind het tot nu toe niet erg
De regel om on topic te blijven is er niet voor niets. Het ontspoort namelijk nogal snel als dit niet gebeurt.