Marktplaats koopje

16643863033824409331397464648275|375x500

Vandaag samen met 9 andere horloges van marktplaats afgeharkt!

4 leuke horloges, 1 leuk maar kapot horloge, 2 voor de vrouw, 1 meuk en 1 geclaimd door mijn dochter van 5 :slight_smile: verdere foto’s volgen vanavond nog, maar denk dat ik een paar weer ga verkopen :slight_smile:

4 likes

4 likes

1 krasje op glas en onderin het glas mist een stukje

2 likes

Nieuw :slight_smile:

5 likes

Nieuw :slight_smile:

3 likes

Kapotte grote wijzer ( afgebroken )

1 like

Meuk

1 like

Ik hoop dat mijn vrouw ze leuk vindt :slight_smile:

3 likes

Al geclaimd door mijn dochter van 5 :slight_smile:

4 likes

Beaten up

3 likes

Groot inkopen :joy:

2 likes

Ik ging voor de g shock, maar kreeg de rest erbij en nog 19 lege horlogedozen :slight_smile:

De G lijkt me fake.

Gr, Vigorelli

5 likes

En dan straks langzaam aan de besten weer op marktplaats… eerst even info opzoeken en prijsbepaling doen. Zal niet de hoofdprijs worden, maar wil wel sparen voor mijn holy grail

Ik heb er niet veel verstand, maar waardoor denk je dat? Ik heb hem namelijk vergeleken met 1 op chrono die aangeboden wordt voor 1200 dollar, maar kon zo geen verschillen ontdekken

$1200 🫥

Zoek de verschillen:

Nep:

Echt:

6 likes

Dan zou ie hier op moeten lijken. (Willekeurige link van een webshop) (edit @ReizendeOomRoel was sneller) https://www.juwelierswebshop.nl/casio-horloges/casio-gmw-b5000d-1er-g-shock-the-origin-bluetooth-solar-full-metal-zilver

2 likes

Ik heb er zo 1 gehad en de jouwe is idd fake.

Je kan de Bluetooth module van casio proberen. Dat gaat niet werken.

Dit idd.

2 likes

Check het datum venster eens…

1 like

De layout van de module klopt niet. Verhouding display en ‘bricks’ niet in orde. En hij ziet er ook niet uit :wink:

gr, Vigorelli

1 like