Marktplaats koopje

Verkapt verkoop topic?
Level 1 sinds vandaag :thinking:

3 likes

Ik ben er niet van om te zeggen dat een horloge nep is, maar ik zag wel meteen dat er iets anders aan was als aan die van mij…

8 likes

Mooi verwoord :slight_smile:

ā€œFauxā€ klinkt wellicht beter…

2 likes

Ik was via marktplaats ook erin getrapt. Bluetooth was een give away. Je hebt een nepperd te pakken. Overige horloges zien er wel leuk uit ja.

Vergelijk eens met een ā€œechteā€ā€¦

afbeelding

1 like

Duidelijk :slight_smile: bedankt voor de info :slight_smile: dan wordt het een leuk werk horloge. Ik ben blij met de input, hier kan ik wel iets mee…

Ik ben via marktplaats opgelicht voor zo’n ding. Aanbieder had fotos van een echte en stuurde me een fake op.

Daarna in t blauwe maar een 2e handsje gekocht.

Geen probleem. Of je een fake wil dragen is aan jou, in ieder geval goed dat je ze niet doorverkoopt… Hier zijn ze niet gewenst, maar zo’n topic kan ook informatief zijn.

De andere G, de ā€˜GA-100’ klopt vrees ik ook niet. O.a. de secondewijzer is daar de giveaway. Check eens of die loopt?

gr, Vigorelli

1 like

De Lorus is gaaf :+1:

2 likes

Die fa ik morgen eens naast mijn bij de juwelier gekochte g shock ga-100 houden. Ik had alle horloges net binnen en ben er toch erg blij mee. Desondanks zie ik dit ook meer als een info forum om input te krijgen en iets te leren over horloges.

Dus ja, ik dank iedereen voor zijn ( ongezouten ) mening :slight_smile: wanneer iemand nog meer fakes ziet, meld het alsjeblieft zodat ik geen fakes ga verkopen…

Dat vind mijn dochter ook :slight_smile: die pikte ze er gelijk uit :slight_smile:

Even on/off topic: krijg ik net een mail van nieuwejobs.nl… gezocht: partime medewerker bij lucardi juweliers.

O geschikt X ongeschikt

:slight_smile: Ik ben nog niet goed genoeg in het onderscheiden van fake en echt

2 likes

De secondewijzer werkt :slight_smile: alle functies lijken ook te werken :slight_smile:

Ok! Maar hij is te puntig. Ik neuzel trouwens over dat wijzertje maar dit model bestaat überhaupt niet…

gr, Vigorelli

1 like

Dat klopt… de seconden lopen wel… ik dacht dat je dat bedoelde… gemakshalve had ik zelf ook een secondewijzer genoemd… ik zal hem morgen eens naast een originele leggen… de doos die erbij zit klopt in elk geval wel…

Heel erg bedankt voor je input in elk geval :slight_smile:

Wegens hoge nep-content even verplaatst.

4 likes

Dank je. Was niet de opzet om hem in het verkeerde forum neer te zetten.

1 like

die blauwe G is ook niet oke volgens mij. Die kleur klopt niet mi.

2 likes

Het was vast ook niet je opzet om een nepper te kopen! :sweat_smile: :upside_down_face:

1 like

True. Ik hoopte op een mooie deal… ruw wakker geworden…