Marktplaats koopje

Die blauwe is ook echt ranzig slecht :joy:

1 like

Hier is niets te verkopen je hebt niveau 1…

1 like

Het is ook niet mijn bedoeling hier iets te verkopen. Ik ben hier alleen om info in te winnen alvorens ergens anders te verkopen. Zo ben ik er dus achter gekomen dat sommige horloges niet verkoopbaar zijn.

Ik wist inderdaad dat je hier niks kunt verkopen met level 1 en dat was ook niet mijn bedoeling op dit forum. Als ik iets wil verkopen, doe ik dat op marktplaats.

1 like

Ik zou eerst lekker horloges gaan dragen …en sparen voor een grailwatch…

Het horloge op mijn profielfoto is mijn grail watch als hij opgeknapt is. De omega constellation c-shape met gladde bezel. Op het werk draag ik een g-shock ga-100 in het zwart met blauw. Dragen doe ik dus al :slight_smile: verder heb ik nog een paar enicars geërfd, dus de hobby is wel aan.

Uiteindelijk wil ik nog wel een omega constellation c-shape met gladde bezel in staal aanschaffen, maar die zitten rond de 1000 euro. Om dat geld te krijgen, hoop ik af en toe met vallen en opstaan wat horloges te flippen.

En ja, dan zitten er fakes tussen. Die probeer ik hier te tackelen. Dus ik hoop dat je dit ook kunt waarderen :slight_smile:

als je er maar fun in hebt…het ‘gat’ van een grail blijft onvervuld in deze hobby…dragen en genieten is de enige pleister op de wond :))

1 like

Je leert met vallen en opstaan, maar ik zou de volgende keer eerst de foto’s hier plaatsen voor de eventuele koop :wink:.

1 like

Ach, in elk geval heeft mijn dochter een prachtig roze lorus horloge die ze nu vol trots om mocht naar school! Ik hoop nog wel de jaques lemans en de secondaire te verkopen zodat ik mijn aankoop er weer uit heb :slight_smile: als dit lukt, kan ik weer 2 horloges gebruiken op het werk… daar houden ze het vaak niet lang vol… zelfs de originele g- shock niet :slight_smile:

Ziet er vreemd uit voor een Casio G shock GMW-B5000D-1ER
Lijkt wel fake :grimacing:

Hele slecht imitatie :sweat_smile:

Iedereen begint ergens. Geef jezelf tijd en budget

Veel plezier met je hobby!

1 like