Marktplaats: Red Submariner

Wie er naar op zoek is, er staat een red Sub op marktplaats, met ghost bezel. In niet al te beste staat.

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m957065325-rolex-submarine-oyster-perpetual.html

Ik zie het bedankje van de koper wel langskomen :wink:

2 likes

De verkoper heeft ook een mooi bankstel in de aanbieding ;-).

Mijn God zeg, wat een bende.

Volgens mij heeft ie de Karcher er even op gezet :smile:.

Die Rolex ziet er fraai uit, maar ik heb er de ballen verstand van. Zou niet kunnen zeggen of ie goed is.

Als je em voor de helft kunt aankopen dan heb je een goede deal… Hier moet heeeeeeel veel aan gebeuren…

Helaas wel. Hij is aardig verneukt. Toch is het een gewild exemplaar, zo’n rooie. Niet voor mij iig, ik erger me al snel aan een verkleurde index, laat zien zo’n gesloopt ding.

1 like

Dat bankstel kleurt dan wel weer erg goed bij dat zwembadje.
Ik bedoel, de interieurbewuste onderhandelaar koopt natuurlijk niet alléén een blauwe bank. Het gaat om de combinaties. :smile:

1 like

Ik heb zo mijn twijfels bij de authenticiteit van dit horloge. De band is in ieder geval niet origineel.

Hé dat is bij mij in het dorp! Of om precies te zijn, op de camping bij mij in het dorp :smile:

1 like

De vintage sub die hier vandaag voorbij kwam was in 15minuten verkocht ofzo O_O

Deze brengt zijn centen ook vast wel op…

1 like

De band is niet zo belangrijk,de dial lijkt mijn origineel. Een Mark IV volgens het grote Submariner boek hier.

1 like

Fijn uitgebreide advertentie ook weer. Mooi ook dat er 5 foto’s staan waarvan 3x de zelfde :-p

Anderzijds… zo’n verragd ding heeft wel wat in minn ogen!!

Dial lijkt me origineel zo op de foto. Dat er alleen verder geen info over staat vind ik wat vreemd als je een horloge van 5K aanbied. Wat polywatch op het glaasje kan wonderen doen.

Maar zit zelf niet echt te springen om te gaan bezichtigen op de een of andere manier.

edit…was eigenlijk helemaal geen goede tip…

Mwa, onder voorbehoud dat het horloge echt is, je hebt wel een paar duizend euro om de boel op te knappen. 5k is natuurlijk niet veel.

Als hij, op band na dan, geheel orgineel blijkt, is dit een erg scherpe prijs.

Tis dat ik op het moment het geld niet heb liggen en niet de tijd heb om er heen te gaan.

Red subs zonder orri bracelet gaan tussen de 8 en 9 van prive verzamelaars.

Dus wel een goede deal als je er 1000 invlamt. Echter vind ik het een beetje curieus.

Mensen die zo’n zootje in hun tuin hebben en bankstellen hebben slingeren, komen op de een of andere manier niet betrouwbaar over :slight_smile:

Er is ook al hoger dan 5k geboden. Zal misschien nog wel meer worden…

Zet 'm daarna niet gelijk op MP want dan heb je de poppen aan 't dansen … :*-)

7 likes