Marktplaats: Red Submariner

Ik plaats hem hier wel. Voor het community-gevoel weet je wel :wink:

Daar ga je ook niet alleen, noch met cash op zak naartoe.

Heb al in Brussel in heel wat ergere buurten naar horloges gaan kijken. Helpt wel als je zelf 100kg weegt, je broer ook en je vader ook. En een jaartje of 50 gecombineerde vechtsportervaring.

Maar toch ik neem elke voorzorg dat ik nemen kan. Auto een paar straten verderop zodat niemand weet waar je uitstapte. E.d. Als ze dan toch een pistool op je kop zetten ben je alleen je GSM kwijt dan. Heb je nog eens wat actie in de week :stuck_out_tongue:

Mensen in pak met stropdas misschien wel, maar dat wil nog niet zeggen dat ze het zijn. Een goede oplichter vermomt zich.

1 like

Vraagprijs is verhoogd naar E7000…

Hij begon op 2.000 toen ik het topic opende. Dat was een prima deal :wink:

Tsjonge, wat een circus…

Die verkopert zit helemaal weg te soppen achter zijn monitortje nu hij ziet dat hij goud in handen heeft (mocht het een legitieme red sub zijn.)

Die vraagprijs zal nog wel hoger worden…alhoewel de uiterste prijs voor een rs in deze staat langzaam in zicht komt.

lijkt wel of ie 37 jaar in de tuin gelegen heeft ofzo :stuck_out_tongue:

Tsja, ik snap best dat je daar even gelukkig van wordt, als het voor jou gewoon een oud kreng is.

Direct een nieuwe bank aanschaffen…

een vergroting van de red sub…

Onbegrijpelijk dit. :grin:

Mooie ghost bezel.

Zou goed kunnen dat het opknappen van het glaasje grote wonderen doet.

Alleen die band ziet er kut uit en het is maar de vraag hoe het er van binnen allemaal uitziet.

Ik vind de kast er ook niet heel jofel uitzien, maar dat kan ook aan de korreligheid van de foto’s liggen.

En ja hoor hij is maar gelijk 2000 euro omhoog gegaan met de prijs.

Haha mooi… :smile:
Ben benieuwd of ie er nog een koper voor vindt…
7k op een camping in de rotzooi zou nog wel wat koopjesjagers trekken… Maar voor een kleine 10k gaan mensen liever naar een nette(re) zaak… I guess

Wat een malloot zeg.

Of even naar Duitsland
http://www.chrono24.com/en/rolex/submariner-40mm-ref-1680-red-mit-plexiglas-aus-1969--id2885162.htm?dosearch=true&query=Rolex+Submariner+1680&searchexplain=1&showpage=6&sortorder=1&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm

Houd je nog een paar honderd euro over ook.

Band is wat mij betreft zo fake als iets. Door de krassen is de plaat slecht zichtbaar, maar vertrouwe die hele zaak niet. Veel succes met 9k op tafel leggen bij een particulier om er vervolgens achter te komen dat het geen reet waard is. Leuke discussie om je centjes daarna nog terug te krijgen.

Mensen die 9k neerleggen voor een specefiek oude sub weten meestal wel wat ze kopen… Me dunkt.

Voor 9k gaat toch echt wel eerst het motorkapje eraf en zal er ook zeker naar de juiste nummertjes gezocht worden.