Marktplaats: Red Submariner

Ik geloof niet dat iemand met verstand 9K hiervoor neerlegt. Voor die prijs koop je hem namelijk ook bij een juwelier.

Er staat er bij amsterdam vintage watches ook 1 te koop, voor 9800 en zoals hier boven aangehaald, 1 bij een Duitse juwelier goedkoper.

Ik zal dan wel blond zijn (eigenlijk grijs, om eerlijk te zijn…) maar begrijp eerlijk gezegd niet waarom mensen zulke bedragen betalen voor zo’n afgeragd horloge…

1 like

er wordt ook niet mis geboden trouwens!

Driekwart zal zijn van mensen die toch nooit meer reageren.

Zou me ook niet verbazen als de verkoper zelf loopt mee te bieden onder de naam Jan.

Waarschijnlijk z’n broer die aan het meebieden is.

Als ik nu een bod plaats van 12K wordt ie nat tussen z’n benen denk ik.

Die ā€˜ā€˜kenners’’ rennen bij dergelijke foto’s hard weg. Marktplaats is leuk voor moeders de vrouw haar Rolex. Niet voor specifieke vintage modellen zoals een red sub.

Biedingen zeggen iets anders.

Hij heeft het bootje al naar binnen moeten halen om normaal door zijn huisje te kunnen varen na dat bod van 9k

2 likes

Da’s MP-eigen inderdaad. Kansloze site wat dat betreft.

En nu slaat hij een beetje door met een vraagprijs van 12k

Het is trouwens ook vreemd dat de bank en de 25 gulden misdruk in Essen, Belgie zijn. En de rolex in Chaam, Nederland

Een misdruk is toch een drol naast de wc?

3 likes

Nu wordt hij gek met een bod van 20k …eens kijken waar hij de vraagprijs nu op zet.

Wie bied er €25.000??

En dan iemand die langs komt en zegt:
ā€œAi! Op de foto’s zag hij er beter uit. Ben bang dat ik maar €2000 kan biedenā€

2 likes

ik heb 20k geboden. kreeg gelijk mail of dat m’n uiterste bod was. ik vroeg om meer info en foto’s. krijg ik 1 of andere aankoopsbewijs opgestuurd uit 1978 zonder tekst in de mail verder. Bij vraag om meer info zegt ie ā€˜alles staat op marktplaats’. Juist ja, wat een idioot.

1 like

Die heeft hij weer weggehaald zo te zien.

Zeur even door om meer foto’s. Ben wel benieuwd