Als ik iets specifiek zoek op Marktplaats zet ik een zoekopdracht uit en ‘ster’ ik alle interessante aanbiedingen. Als ik dan alles nog eens op m’n gemak goed heb vergeleken neem ik contact op met de aanbieder waarmee ik zaken wil doen. Ik heb momenteel meer dan 20 aanbiedingen ‘gesterd’.
Ook ik gebruik de ster meer als geheugensteuntje. Al met al komt het in veelal de meeste gevallen dan uiteindelijk niet tot een bericht, laat staan verkoop. Ik ben het met je eens dat ze het aantal opgeslagen favorieten beter niet kunnen vermelden. Het voegt niets toe.
Ben ik niet helemaal met je eens. Als ik zie dat er veel het product als favoriet hebben weet ik dat er waarschijnlijk meer kapers op de kust zijn. Daarentegen als ik iets te koop heb staan en niemand merkt dit aan als favoriet heb ik, of mijn product niet goed aangeboden, of er is geen interesse naar.
Ja het gajes en tuig wordt immer goed beschermd in Nederland, de politie neemt je aangifte niet op, de rechtsbijstand komt even vertellen dat je aangeklaagd word voor smaad maar niemand die de slachtoffers van oplichters helpt.