nvt
Ja dat is ook zo. Voel me als verkoper toch verantwoordelijk op de een of andere manier. Of ben ik gewoon naïef?
Nee zou ik ook hebben…en dat is niet meer dan logisch. Maar het houd ergens wel op.
Met een claim etc. ben je zo weer een paar maanden verder voordat het is opgelost.
Het lijkt me dat dit een kleinigheidje is, wellicht dat het daarom beter is om hem gewoon het horloge terug te laten sturen naar jou?
Vind jij
Waarom zou hij het horloge terug moeten nemen? Hij kan niet eens aannemelijk maken dat er iets mis is nav de foto’s.
Mosterd na de maaltijd.
Exact.
De koper moet gewoon kunnen aantonen dat het horloge kapot is. Niks meer, niks minder.
Ja dus dan kan het niet gezegd worden?
Jij bent de opdrachtgever tot verzending, dus dat is correct. Je kan PostNL in gebreke stellen. Echter, ik zou dat alleen toen als betrokkene kan aantonen dat het inderdaad stuk is.
Dit is de reden dat ik altijd zeg “verzending op risico van de koper”. Door schade en schande.
Ik weet niet om wat voor horloge het gaat, maar het lijkt me dat de schroefjes die het uurwerk op zijn plaats houden los zijn geraakt.
Met een claim heb je twee maanden gezeik, daar zou ik geen zin in hebben als het om een goedkoop horloge zou gaan.
Als het een duur horloge betreft zou ik hem niet in een envelop of zakje verstuurt hebben maar in een degelijke doos met veel bubbelwrap.
Waarom verzenden in een envelop?!
Met een Vostok kan dit misschien nog maar ik zou met een duurder
horloge kiezen voor een kartonnen doos met een hoop vulling.
Jawel, maar daar heb ik nu niets aan. Maar bedankt voor je toevoeging.
Hij was heeel goed verpakt. Hij zat ingewikkeld in een doek, vervolgens in een bubbelenvelop en vervolgens in nog een bubbenenvelop. Daaroverheen een sealbag van PostNL. Waarde van het horloge is €450.
Ik had het ook liever niet getypt
Succes ermee!
Ik denk dat het juiste antwoord al gegeven is Adil. Als de wijzerplaat mee beweegt met het draaien van de kroon, is dat op een filmpje wel zichtbaar.
Desnoods laat die zijn vrouw filmen…of de cassiere van de supermarkt. Zonder bewijs zou ik het zelf maar louche vinden en geen stap ondernemen.
Dit…en al helemaal niet terugnemen
Ben toch geen Zalando ofzo.
Wel zeer eens met drex w.b. de verzending. Nooit een verpakking gebruiken die door de b-bus past. Zo krijg ik ze van forumleden ook wel 's binnen, maar zo gaan ze nooit de deur weer uit.
Blijft klote natuurlijk.