Waarom verzenden in een envelop?!
Met een Vostok kan dit misschien nog maar ik zou met een duurder
horloge kiezen voor een kartonnen doos met een hoop vulling.
Hij was heeel goed verpakt. Hij zat ingewikkeld in een doek, vervolgens in een bubbelenvelop en vervolgens in nog een bubbenenvelop. Daaroverheen een sealbag van PostNL. Waarde van het horloge is ā¬450.
Wel zeer eens met drex w.b. de verzending. Nooit een verpakking gebruiken die door de b-bus past. Zo krijg ik ze van forumleden ook wel 's binnen, maar zo gaan ze nooit de deur weer uit.
Laat hem maar bewijzen dat er iets niet ok is, zodat jij in je claim kan bewijzen dat er iets niet ok is, zodat PostNL kan constateren dat er iets niet ok is.
Dus de postbode heeft even zelf getekend voor āontvangstā?
Daar kan je sowieso tegen reclameren.
Als de postbode dus het pakketje door de brievenbus heeft geduwd: daardoor schade? Op de stenen vloer gevallen bij de ontvanger? daardoor schade?
Indien de postbode persoonlijk overhandigd had, was het horloge misschien in prima staat ontvangen.
Een door mij verzonden āaangetekende briefā werd ook even door de postbode āvoor ontvangstā getekend, en door de brievenbus gedrukt. Heb ik ook werk van gemaakt. Daar betaal je namelijk voor, dat het door ontvanger bevestigd wordt dat het ontvangen is!
Dat is dus niet goed verpakt en vragen om problemen .
Waarom eigenlijk?
Is net zo duur als een aangetekend pakket wat niet door de brievenbus te proppen is namelijk !
Heb je wel de handtekening ? Digitaal ?
Sterkte met de afwikkeling !
Laat de ontvanger een filmpje maken , kan hij de beweging laten zien en de vreemde geluiden laten horen .
Heb zelf precies hetzelfde meegemaakt. Had een horloge gekocht en was niet thuis. Kreeg op mijn mobiel een melding dat het pakketje bezorgd was en dat er voor getekend was. Er zat zelfs een handtekening (mijn achternaam in blokletters) bij. Bij thuiskomst lag de klok op de matā¦
Aangegeven bij PostNL maar die gaven aan dat mijn naam duidelijk leesbaar was in de handtekening dus dat ik dat wel getekend MOEST hebben