Marktplaats

Handige website! Enorm bedankt.

Verzenden in een sealbag is een vereiste van Post NL bij het verzenden van horloges.
Anders kun je nergens aanspraak op maken.

2 likes

Als het allemaal waar is wat de koper meldt dan is het knap vervelend natuurlijk. Derhalve zal ik ook niet met een dreigende toon of beschuldigingen van oplichting reageren.
Het is een particuliere verkoop, dus geen garantie als je die niet hebt gegeven. Het horloge terugnemen zal ik niet doen (misschien wel als er beelden komen met duidelijke schade), want het is eigenlijk niet jouw verantwoordelijkheid wanneer je hem in goede staat hebt verzonden.

Erger is horloges binnenkrijgen zonder afzender of omschrijving wat te doen ?
Echt niks , alleen een horloge in een bubbeltjes envelop :weary:

Ik begrijp dat je je verantwoordelijk voelt maar ook zoals @daffie al zegt, ergens houdt het op.

Ik vermeld ook altijd dat verzenden op risico koper is en heb dit gelukkig nog niet meegemaakt.
Maar als de koper al zo laks is met foto’s en het niet aan jou kan aantonen hoe moet jij het dan aan postnl aantonen?

Dus ik zou terugkoppelen aan de koper dat als deze het niet aannemelijk kan maken jij verder niets kunt betekenen. Je hebt je goede wil getoond door die claim op te starten.

En verder zou ik in de toekomst betere verpakkingen nemen die niet door de bus passen en beter beschermen. Elk horloge in deze wereld wordt getransporteerd en krijgt genoeg te verduren onderweg maar komen bijna altijd gewoon goed aan.

Anyway wens ik je succes met de afhandeling.

Edit: overigens wie zegt dat het door transport komt en niet door de persoon zelf? Er was hier laatst een topic van iemand die een nieuw horloge had gekocht, het uit de doos haalt en laat vallen waardoor het nagenoeg total-loss was…

1 like

Door een val of stoten zijn waarschijnlijk de uurwerk bevestigingsschroeven afgebroken (uurwerk los in kast vandaar het geluid)
Bovendien zijn de wijzerpkaat pootjes afgebroken.(leaseren😉)

Foto van verdraaide wijzerplaat moet afdoende zijn voor een expertise

Gratis Leuke horloge kist voor de liefhebbers.
Op marktplaats.

geweldig!

1 like