Je zou dit “Marrokaanse” horloge op de eerstvolgende meeting ritueel kunnen laten slachten;)
Dus zonder verdoving de kroon verwijderen, het ontdoen van z’n lugs, het glas stuk slaan etc.
Ik heb nog een bankschroef.
’t wordt ff sjouwen, maar dan heb je ook wat.:)-D
zojuist lek geschoten…
daar gaan we weer altijd weer de discussie over wel of niet vind zoiets jammer en een domper op dit forum.
het is een forum van en voor horloge liefhebbers en als deze persoon er genoegen aan beleefd om zoiets van dichtbij te bekijken etc etc laat hem dan.van mijn part demonteert hij hem en laat zien wat de verschillen zijn das nog leerzaam ook.
maar stop met dat eeuwige gepreek over wat is wel toelaatbaar en wat niet.
blijf het jammer en beneden peil vinden dat reacties die ik hier weer lees van volwassen mensen afkomstig zijn.
Nou heb een velatura bij de locale dealer 995 euries,perfect ding en loopt door het speciale uurwerk uiterst naukeurig.
Maar inderdaad heb eens meegemaakt dat iemand naar mij toe kwam die vond hem mooi en dacht dat het een breitling was ,toen hij zag dat het een seiko was toen werd hij iets minder belangstellend.
Maar gelukkig heb ik daar geen last van rij ook op een 125cc motorfietsje zomers en ook dat is niet zo populair.
Ik koop omdat ik iets mooi vind en niet voor mijn buren of familie.
Zo, dat was het weer voor deze editie van de regelmatig terugkerende “mag imitatie, kan imitatie en waarom wel of niet op dit forum?” discussie. De afloop is positief: geen ruzie onderling en iedereen in zijn waarde gelaten (tu)
De regels op het forum zijn duidelijk:
- Op dit forum worden replica horloges niet op prijs gesteld, vragen erover dus ook niet. Mocht je een vraag over een replica horloge hebben, zoek dan svp een ander forum.
Daar wil ik aan toevoegen dat op Horlogeforum.nl verheerlijking van replica’s verboden is en het verwijzen naar websites over replica´s ook. Praten over replica´s is echter geen probleem en zelf nuttig, omdat veel mensen zo kunnen lezen dat er op dit forum over het algemeen negatief tegen replica´s aangekeken wordt en ze zich zo misschien bedenken voordat ze een replica kopen. We willen echter niet zo ver gaan dat wij voor u bepalen wat wel en wat niet namaak is, zolang het merkenrecht niet overtreden wordt.