Deze Orient bijv. maken eigen uurwerken van goede kwaliteit.
Is met 43mm een behoorlijk groot horloge als je de lugs erbij
optelt kom je wel over de 5 cm. uit.
Heeft ook saffier glas en bij Orient krijg je waar voor je geld.
Jammer dat die eerste met een rose kleur om de kast heen is, verder echt wat we zoeken en ook nog voor een leuke prijs.
Bedankt weer.
In een andere reactie stond ook al een mooie Orient, ik denk dat we maar eens goed richting dat merk gaan kijken.
Juist met een āMaseratiā betaal je voor het merk, en dat is nu juist geen horlogemerk, maar (in dit geval) een zogenaamd āplakmerkā.
Kort gezegd: bijna elke Seiko is meer horloge dan dit, en die heb je bijna in elke prijsklasse. Ik vind dit Maserati-horloge ogen als een wegwerphorloge van 5 tientjes.
Het enige van Maserati wat je zou moet willen kopen is een auto. Een horloge met de merknaam Maserati heeft vrij weinig met het merk te maken en is mijns inziens knip en plakwerk op een Chinees horloge van een paar tientjes. Slimme marketing maar op horloge gebiedā¦een shitter!!!
Kijk even bij Perry van der Linden bij misterlimited.nl mooie Seikoās Samuraiās voor rond de 300/350 euro, heel veel klok, super betrouwbaar en een veel mooiere pols aanwinst dan de Maserati, daar moet 4 wielen onder en meer niet.
Seagull is een merk wat in veel Chinese horloges zit. Je moet er een beetje geluk mee hebben, maar over het algemeen lopen ze best behoorlijk. Al zijn de Chinezen redelijk zuinig met hun olie, waardoor ze vaak lawaaierig zijn en er snel slijtage optreedt. Maar even laten oliƫn en dan kun je er zeker veel plezier van hebben.
Qua merk heeft Maserati weinig van doen met horloges. Vergelijk het met Diesel die een auto maakt. Leuk merk, goede broeken, zitten lekker, maar de kwaliteit van de auto heeft het niks mee van doen. Diesel hoort in je auto, niet op de grill.
Voor zijn leeftijd zou ik voor een Seiko Sumo gaan, al heeft die geen zicht op het uurwerk. Hamilton heeft veel mooie horloges die wel met zicht venster zijn.
In de praktijk is een Skeleton niet goed genoeg leesbaar en heb je het uurwerk na een tijdje ook wel gezien.