Maserati R8821119002 goede aanschaf?

Haha dat zeker. Ouder dan 15 jaar zou ik ook niet kopen.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Dit is het geworden, de Citizen at9030-55l. Na alle reacties hier zijn we van Maserati afgestapt en hoe meer we zagen, hoe minder de skeleton trok (behalve een aantal hele mooie, ver boven budget horloges).
Hij is er trots op en aangestoken ga ik nu zelf op zoek.
Dank voor de reacties, we hebben nu denk ik iets veel beters uitgezocht dan het oorspronkelijke plan.

35 likes

Dat weet ik wel zeker :ok_hand:

Dat is een mooi horloge geworden. Gefeliciteerd met de aankoop :+1: Altijd leuk om nog even te horen wat het uiteindelijk geworden is. Het enige wat we nu nog missen is een wristshot :innocent:

Hele mooie! Goede keuze gemaakt.

:smile:

20 likes

Prima keus en staat uitstekend :sunglasses::+1:

Eco-drive en radio-controlled, ideaal.

2 likes

Uitstekende keuze! Gaat hij heel lang plezier aan beleven.

@HannekeC Ik heb nog nooit klachten gehoord over een sea-Gull uurwerk. In de horlogeforum limited edition van 2017 zit een Sea-Gull uurwerk en daar zijn er vrij snel 100 van verkocht. Een record!

Het merk maserati is geen horlogemerk en daarom zou ik als ik zo veel geld ging uitgeven toch op zoek naar iets wat beter staat aangeschreven. Seiko Baby Tuna bijvoorbeeld.

imageimage

1 like

Dat horen we natuurlijk graag! Enig idee welke stijl horloge het moet gaan worden?

Van harte! Mooi horloge en lijkt me in alle opzichten beter dan een “Maserati” tenzij het een stuur en motor heeft :wink:

Geniet er van en succes met de volgende aanschaf :+1:

Ik wel, daarmee wil ik overigens niet zeggen dat het per definitie een onbetrouwbaar uurwerk is.

Het lijkt me sterk dat het uurwerk hier de grootste factor van is, prijspunt/ontwerp en een sterk staaltje marketing van Johan heeft volgens mij meer effect gehad.

Overigens is het een Citizen geworden, zie foto van Hanneke.

2 likes

Ha My Bad, reageren nog voor het topic uitgelezen te hebben! Mooie Citizen!

1 like

Zo dan, daar kun je mee thuis komen! Goede keuze!

Cool! staat goed!
Als ie dan ook nog 10ATM is, zou top zijn.
Veel plezier er mee :+1:

Xdas unne sjieke!!!

1 like

Blijft een beauty!!

Heel mooi! Ik denk dat jullie zoon nog jarenlang blij zal zijn met jullie verandering van gedachten :wink:.

We hebben gewoon samen met hem gezocht dus hij is zelf gaandeweg van idee veranderd, waarbij dit lijntje zeker hielp.
We hebben een beetje gesmokkeld en er een combi verjaardag/eindexamen van gemaakt.

Nog niet echt, niet te klein, stoer maar toch een beetje chique, bi-color denk ik zodat het bij goud en zilver past. Ik heb geen haast, ga me rustig oriënteren.
Er is voor mijn gevoel voor vrouwen wel iets minder keus, horloges zijn per saldo misschien meer een mannending.