Weer een tip van Flip.
Ik zag net in mijn mail weer een mooi ding langskomen. De laatste tijd zijn er heel wat zoekertjes langskomen voor (vaak Rainer) horlogeboxen.
Nou, hier kun je je lol mee op. Ruimte voor vijf horloges, bandjes, tools, je @Taconew watchroll, de hele reutemeteut.
De Wolf Meridian op Massdrop .
Afmetingen: 39.4 x 15.2 x 20.3 cm
Er zijn drie kleuren:
En hij kost 199 dollar (kan nog zakken als er genoeg mensen mee doen) plus 20 dollar verzendkosten.
6 likes
Candide:
Weer een tip van Flip.
heet jij nou “Ide” of “Flip” ?
1 like
Voluit: Ide de fli fla flipperaar.
2 likes
je kon gewoon niet zo snel iets vinden wat rijmt op “Ide”
En vergeet de douane kosten niet!
1 like
Dat gaat verrassend vaak goed bij Massdrop.
Zitten er diamantjes in verwerkt?
1 like
Nee, bij deze niet. Wel gouden handvaten.
1 like
Douane en inklaring etc. zullen snel 50 a 60 euro zijn. Neem dat ook in overweging
1 like
Ik heb eerder een horloge besteld bij Massdrop die wel makkelijk door de douane kwam zonder extra kosten. Echter heb ik daar eerder ook een Volta horlogedoos gekocht waar ik voor de volle mep (zon 30%) douanekosten moest bijbetalen.
1 like
Kweenie…om nou zes van die dozen te kopen wordt toch wat duur…
1 like
Ik heb dr ooit n Seiko gekocht… leek n koopje, maar door die genoemde 60 euro had ik m beter lokaal kunnen kopen. Ik denk dat je geluk hebt gehad @Sjoepert
Ik heb 8 keer iets gekocht bij Massdrop en nog nooit BTW/invoerkosten hoeven betalen.
1 like
Dunzdeck:
acht keer
…waarvan slechts 1 horloge
Dan heb ik duidelijk pech gehad Massdrop of ebay aankopen… ik ben iedere keer t haasje met die belachelijke kosten
1 like
Jij woont toch in België?