Maurice Lacroix only

Ook zeer mooi :ok_hand:

Wauw man vet horloge :ok_hand:, dat bedoel ik dus.
Als ik naar de GS kijk denk ik wauw en als ik naar deze kijk denk ik ook wauw, wat moet een mens dan doen :yum:

1 like

Voor degene die het leuk vinden :wink:

Ik heb mijn masterpiece double retrograde al een lange tijd. Ik was destijds al heel blij met het horloge. De kast en het glas voelen zijdezacht aan en zijn erg fraai afgewerkt. Mooi uurwerk ook. De listprice was destijds denk ik te hoog om echt voet aan de grond te krijgen. Het merk had een beetje een vreemde strategie als je het mij vraagt. Maar als je horloges niet flippert en je niet te druk maakt om afschrijving dan heb je wel echt iets bijzonders om je pols. Ik ben er nog altijd heel blij mee.

10 likes

9 likes

Ook gaaf op rubber! Moet ik er ook nog een keertje bij hebben.

1 like

Ja zeker!

Haha ja heb deze rubberen, staal en de zwarte lederen.
Wil heel graag nog de bruine lederen mja

Is een beetje gotta catcha m al geworden :joy:

1 like

7 likes

Ja ze zijn echt prachtig en ik vind het eigenlijk net leuk dat ze niet alle daags zijn.
Iedereen heeft wel een GS of dit of dat als je begeijot wat ik bedoel maar niet veel mensen hebben een masterpiece.
Ik heb ondertussen al wat huiswerk gedaan en al wat bekeken en ik vind het eigenlijk echt een mooi gemaakt horloge.
Ik denk datbik weet wat het gaat worden als de tijd (het geld) er is :blush:.
Danku voor je reactie, helpt me goed op weg :+1:

Mijn eerste ‘echte’ horloge, een masterpiece moonphase. Draag ‘m echt zelden maar ooit gekregen voor een bijzondere gelegenheid, dus gaat nooit meer weg. En natuurlijk kijk ik er met mijn horloge kennis van nu anders tegenaan, maar het leuke is dat ik ‘m nog steeds gewoon mooi vind. Zelfs met een te smal bandje😅

8 likes

6 likes

Mag ik nu ook even posten? :grinning:

3 likes