Doe ik nooit hoor , vroeg me het gewoon af omdat ik niemand ken die hier ervaring mee heeft.
Mijn smaak echt wel, dan word het deze of deze:
En van de ‘goekopere’
Iets als dit:
En bij GS:
Goedkoper
De dure

Twijfel twijfel
Doe ik nooit hoor , vroeg me het gewoon af omdat ik niemand ken die hier ervaring mee heeft.
Mijn smaak echt wel, dan word het deze of deze:
Ik ben daar dus iemand van .
Mijn horloges worden gedragen tot ze uit elkaar vallen .
En het moet een nieuwe zijn maakt niet uit dat ik ‘teveel’ betaal
Danku voor de tips en wat een foto’s, is echt prachtig.
Daarvoor wil ik het dus doen .
Afschrijving boeit me echt niet , ik zou naar de jouwe neigen maar mijn ‘ultieme’ is toch de label noir
Deze dus, ik hou van skeleton .
Maar inderdaad alle masterpieces zijn echt mooi en het leuke vind ik dat je deze niet vaak tegenkomt, veel mensen hebben een GS
Ook prachtig!
Helemaal eens, voor mij was het deze of de witte wijzerplaat. Het werd uiteindelijk de witte, omdat er wat meer “werk” in de wijzerplaat zit én het net geen wit is. Hoewel “werk” / reliëf in deze blauwe ook mooi aanwezig is.
Daarnaast vind ik de opgelegde indices voor de datum mooier.
Maar da’s allemaal smaak gerelateerd.
Ik vind dat je een zeer goede smaak hebt hoor .
Ik ben zelf benieuwd welke ik ga kiezen in de toekomst .
Is toch nog niet voor nu hoor , eerst huis afbetalen en verbouwen.
Nu de GS dat ik wil is 9.8k.
Dus bij ML kan ik de masterpiece en de goedkopere kopen dat ik wil, daar had ik nog niet aan gedacht
Overigens, het is dat nu de nieuwe Seiko Marinemaster als daily heb, maar als dagelijks horloge maakte deze wel en kans.
Voor nu pas op de plaats, maar als fondsen weer wat zijn aangevuld, sluit ik een tweede ML niet uit. Hier vanaf vorige maand in een nieuwbouw traject gedoken, dus de hypotheek doe voorlopig aardig mee.
Draait dat vierkante tandwiel ook daadwerkelijk rond? Erg gaaf hoor.
Echt prachtig he
Wow, dat is echt gaaf zeg. Poeh!