Lekker zomers kleurtje gefeliciteerd!
Wow wat een mooie dial zeg, gefeliciteerd!!
Hee, de eerste Tide op HF denk ik.
Inderdaad een lekker zomers horloge.
Een goed waterdicht, itt (veel van) die Swatches.
Uit de Aikon Tide serie: zoals WilSeiko al opmerkte:
AIKON #tide (mauricelacroix.com)
Zit lekker, en lekker āfrisā
Hoe is de overall feeling que bouwkwaliteit?
En heb je de lumen al getest, is dat iets?
Lumen net even getest voor jou: 10 seconden met de zaklantaarn: prima af te lezen in een totaal donkere ruimte. Voor hoelang weet ik niet
Totaal kwaliteitsgevoel is m.i. prima. Toch wel een serieus horloge hoor.
Eindelijk bericht van dhl Duitsland dat mān aikon eraan komt
Mijn NAš
Moet hem nog even op maat laten maken. Laat ik toch liever even doen aangezien ik dat nooit gedaan heb met pins en collars.
Blij mee.
Vandaag eens naar de Aikon wezen kijken en passen. Echt een ontzettend gaaf en schitterend horloge, maar ook een horloge dat toch niet bij mij past. Ergens jammer want ik vind hem echt heel geslaagd.
Vriendin was mee en die heeft niets met horloges, anders dan hoe het eruit ziet. Maar die vond precies hetzelfde. Mooi, maar niet voor mij.
Hebben jullie ook veel last van krasjes op de kast? Bij mij kwamen er al snel krassen na enkele keren dragen⦠Ik baal daar enorm veel van⦠Ik doe er eigenlijk heel zuinig mee, maar door die krassen durf ik m bijna niet meer te dragen
Hier een foto van wat ik bedoelā¦
Dat groene is een reflectie van de bomen.
Las iets over cape cod, maar durf daar niet zelf mee aan de slag te gaan.
Had iemand nog een tip?
Poeh jij hebt t we heel erg. Ik heb er tot heden nog geen enkele kras op ( afkloppen)
Zoals gezegd kan je hem laten polijsten maar dat is ook maar tijdelijk.
Ben je boswachter?
Netter omgaan met je horloge? Ik heb er 0 last van op de mijneā¦
Bedankt voor de reacties. Normaal ben ik super zuinig met mijn horloges. Heb een tissot van 4 jaar geleden waar geen enkele kras op dit. Op de een of andere manier heb ik gewoon pech met deze. Mijn vrouw had een jurk aan met van die plastic dingetjes (moeilijk om te omschrijven), maar mijn horloge kwam daar paar x tegenaan (ook dit is moeilijk te omschrijven) wat dit heeft veroorzaakt.
Misschien maar een x opsturen over paar jaar naar ML zelf als ik het horloge laat onderhoudenā¦