Dan zou ik kijken of je het nu al ergens kunt laten doen ( heb ik geen verstand van) en dan met een verse start beginnen.
Anders loop je eerst nog een paar jaar met zoveel krassen wat op dit horloge extra opvalt
Blijft idd een topper
Heb dezelfde gehad en weggedaan om inruil gat te vullen
Jammer eigenlijk want ik vind het nog steeds prachtig
Sowieso een top horloge… Las een keer dat ze enom populair zijn maar gek genoeg heb ik er nog nooit iemand mee zien lopen
Bij jou zit er een streep tussen het logo en de merknaam. Is dat een nieuw model? Mijne is uit 2020.
Is geen streep hoor is reflectie van de embossed tekst “maurice lacroix”…als je kijkt naar de tekst “automatic” zie je het ook… is hetzelfde model
Eventjes een andere foto met betere belichting
Zag er eigenlijk wel mooi uit, zat al te zoeken of ie ergens te koop was haha
mss een design tip sturen naar ML
Zijn er hier mensen die een Aikon quartz in bezit hebben? En hoe zijn de ervaringen?
Vind deze wel mooi! De automatic vind ik namelijk teveel op mijn PRX lijken.
Je bedoelt het waarschijnlijk andersom
Haha klopt maar komt in feite op hetzelfde neer toch. Hebben wat van elkaar weg.
Absoluut,zijn beide geslaagde ontwerpen
Klopt, vond ik ook. Daarom heb ik ook de prx quartz gekocht, anders vind ik m te veel lijken op mijn aikon.
Vind zelf de aikon quartz toch iets minder mooi dan de automatische. Het verschil is niet alleen het uurwerk. Er zijn ook visuele verschillen, met name wijzerplaat en bezel