Maurice Lacroix only

Dan zou ik kijken of je het nu al ergens kunt laten doen ( heb ik geen verstand van) en dan met een verse start beginnen.
Anders loop je eerst nog een paar jaar met zoveel krassen wat op dit horloge extra opvalt

Blijft idd een topper
Heb dezelfde gehad en weggedaan om inruil gat te vullen
Jammer eigenlijk want ik vind het nog steeds prachtig

Mooi hè… Een blijver in m’n bescheiden collectie. En dat zeg ik niet snel. 42mm Aikon.

8 likes

Sowieso een top horloge… Las een keer dat ze enom populair zijn maar gek genoeg heb ik er nog nooit iemand mee zien lopen

1 like

10 likes

Aikon 42mm

12 likes

Pontos Date 40mm

3 likes

Weer de ML aangehad vandaag. Draag m niet elke dag, maar een prachthorloge is het.

10 likes

Ge was niet alleen vandaag :slight_smile:
Volledig terecht…. It’s a beauty :heart_eyes:

11 likes

Bij jou zit er een streep tussen het logo en de merknaam. Is dat een nieuw model? Mijne is uit 2020.

Is geen streep hoor :slight_smile: is reflectie van de embossed tekst “maurice lacroix”…als je kijkt naar de tekst “automatic” zie je het ook… is hetzelfde model :wink:

Eventjes een andere foto met betere belichting :yum:

8 likes

Zag er eigenlijk wel mooi uit, zat al te zoeken of ie ergens te koop was haha

2 likes

:rofl: mss een design tip sturen naar ML :wink:

Was bedoeld voor de wat dragen we vandaag…

4 likes

Zijn er hier mensen die een Aikon quartz in bezit hebben? En hoe zijn de ervaringen?
Vind deze wel mooi! De automatic vind ik namelijk teveel op mijn PRX lijken.

5 likes

Je bedoelt het waarschijnlijk andersom :thinking:

1 like

Haha klopt maar komt in feite op hetzelfde neer toch. Hebben wat van elkaar weg.

1 like

Absoluut,zijn beide geslaagde ontwerpen :+1:t2:

Klopt, vond ik ook. Daarom heb ik ook de prx quartz gekocht, anders vind ik m te veel lijken op mijn aikon.

Vind zelf de aikon quartz toch iets minder mooi dan de automatische. Het verschil is niet alleen het uurwerk. Er zijn ook visuele verschillen, met name wijzerplaat en bezel

1 like

De Aikon 42mm vandaag op leer mee naar het werk.

11 likes