Maurice Lacroix only

Prachtige horloges de Maurice Lacroix, en dan voornamelijk de Aikon en nog specifieker de automaat.
Ik heb mijn oudste zoon toen hij 21 werd mijn (toen 3 jaar in bezit) Tag heuer formula 1 cadeau gedaan.
Mijn jongste zoon wil ik ook z’n cadeau doen als hij 21 word. (Ook over 3 jaar) dus eerst lekker zelf dragen

Hij is helemaal weg van de Aikon….

Dus stel ik hier ook deze vraag:
Wilt iemand ervan af?

2 likes

11 likes

Wat een beauty! Krijg een beetje JLC vibes.

1 like

Klopt, ML is niet erg gewild, maar ze hebben prachtige horloges. Deze Pontos is een echte topper. Fors horloge met 43mm, fijne band en mooi afgewerkt. :+1:

2 likes

Blijft een topper Ik heb best wel een beetje spijt dat ik hem heb verkocht.
Èn dat heb ik niet snel :sob::grin::+1::+1::+1:

1 like

En hoeveel merken van mooie en kwalitatief goede horloges leveren zoiets?

12 likes

Beautiful bracelet. Vakmanschap! :+1:

1 like

Ik heb hem toen ook verkocht want hij zat mij niet goed op de pols. Deze heeft halve schakels en fijnverstelling, hij zit nu als gegoten.
Erg blij mee!:blush::+1:

Echt een onderschat merk is ML.

1 like

image

Creation in Magrette Timepieces - Magrette Timepieces

2 likes

Ik vond de blauwe wijzerplaat niet zo mooi en heb de zwarte gekocht :slight_smile:

2 likes

Bumpje

9 likes

Heeft wel wat van een AP Royal Oak!

Ja dat wordt vaker gezegd :grin:

6 likes

7 likes

M’n tweede ML binnen. Wel iets anders dan m’n Aikon :grin:

15 likes

Vorig jaar heb ik in Breda de Aikon quartz in de 42mm variant gepast. Dat was het vorige model met de horizontale lijnen op de wijzerplaat. Uiteindelijk online de automaat met stalen en leren band gekocht, ook in blauw.

Op de een of andere manier daar geen klik mee gekregen en weer geflipperd. Maar de quartz blijft door m’n hoofd spoken. Inmiddels heeft ML een nieuw model uitgebracht in 40mm zonder lijnen. Die vind ik niet mooi (als in saai) en te klein.

Nu zie ik er nog een aantal online en hou ze maar in de gaten totdat er 1 wordt afgeprijsd. Het is immers een uitlopend model. En ik heb bij 1 online shop een prijsvoordeel gedaan.

4 likes

Tussen al die Aikon…

6 likes

Goedenavond,
Weet iemand of er voor de Aikon 42mm automaat halve schakels zijn…. Ik vermoed dat ik die nodig heb om de band precies goed te krijgen…