Maurice Lacroix only

Cross post. De Aikon mee naar het werk vandaag.

12 likes

Mooi hoor!

In deze hobby neem ik helaas niet altijd de meest rationele beslissingen… met andere woorden, soms ben ik een beetje te impulsief :sweat_smile:

Uiteindelijk is deze gebleven

9 likes

Ik heb 'm met een blauwe dial. Gekocht in 2016 en gaat nooit meer weg.
Ik blijf 'm mooi vinden en hij draagt zeer prettig.

1 like

Het is toch wat he met die kleur. Lijkt wel alsof alle merken nu eraan beginnen. Neemt niet weg dat de Aikon in deze kleur echt gorgeous is :heart_eyes:

1 like

Ik heb hem al gezien. Op staal, maar er was ook een rubberen bandje bij in dezelfde kleur. En hij knalt wel. Het staat de aikon echt goed. Een leuk zomers horloge. Voor mij is de aikon jammer genoeg te groot.

1 like

Je hebt blauw en zwart ook in 39mm

1 like

Je hebt de Aikon ook in 39 mm. Of is die ook te groot?

1 like

Ah ok. Dat wist ik op voorhand niet. Ik was eigenlijk bij de dealer voor een ander horloge, maar hij wou deze Aikon toch even tonen.

12 likes

Nieuw leven in het topic en nieuw leven in ons gezin. Deze Pontos S Diver kocht ik als geboortehorloge voor mijn zoon, vrijdag kwam hij ter wereld.

21 likes

Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Niet getwijfeld of je de nieuwe pontos s diver wou kopen?

1 like

Dankjewel! Wel kort getwijfeld, maar ik vind de oranje accenten minder mooi en 43mm staat mij net wat beter. En heb deze flink goedkoper kunnen kopen dan een nieuwe dus geld voor bandjes wat voor mij wel wat waard is.

1 like

Gefeliciteerd met je zoon en deze mooie Pontos S​:heart_eyes::+1:

1 like

Lang niet om gehad, maar een pracht horloge die best comfortabel zit

9 likes

9 likes

Blijft mooi!

10 likes

7 likes

Ronduit prachtig horloge merk!:heart_eyes:

@nasty_joe89
Zeer mooi horloge :+1: