Maurice Lacroix only

Een piece unique :stuck_out_tongue:

6 likes

Hier werd ik wel goed geflashed. 1140eu wordt er aangegeven, maar als je er op klikt is het 1410eu.

Leuke sale wel verder!

1 like

Heel vreemd. :eyes:

1 like

Iemand ervaring met de Maurice Lacroix Aikon AI2008-EEEE1-3A0-0, de kunststof rubber variant? Overweeg er 1 te kopen voor mijn vriendin. Heeft deze een geschroefde kroon dat iemand weet bijvoorbeeld? Lijkt wel een grappig ding, hoop dat iemand me er meer over kan vertellen.

Vandaag de Aikon 42mm om.

14 likes

12 likes

Ik doe mee

10 likes

Is deze Maurice Lacroix echt?
https:// www. ebay. com/itm/316850185865

5 likes

10 likes

11 likes

Wauw die is gaaf zeg :ok_hand:t2:
Nieuw ? Heb hem hier nog niet eerder gezien…

1 like

Dank je :grinning:

1 like

Goedemiddag allemaal,

Vandaag was ik bij mijn plaatselijke ad even snel kijken en ik zag de pontos s diver te koop staan.
Ik was al redelijk snel verliefd op dit horloge maar ik vroeg mij af of deze niet snel gaat vervelen aangezien het een redelijk speciale kleur is.
Is er iemand die deze heeft en wat is de ervaring ermee, ook qua draagcomfort?
Ik heb de aikon 42mm overigens al waar ik enorm blij mee ben!

8 likes

Vandaag weer de Aikon tide om de pols

2 likes

Ja, mooie ding!

Gewoon wat andere banden erbij kopen die wat neutraler van kleur zijn.

De oranje band kan er ook af hè. Is dit te heftig, is het geen zomer? Doe er een mooie zwarte band aan. Het is echt een gaaf horloge.

Absoluut waar, bandjes kunnen vervangen worden. Ik moet zeggen dat ik het oranje juist het horloge compleet vind maken. Ookal doet de zwarte band het ook erg netjes!

En natuurlijk afwisselen met de andere horloges in de collectie

Vandaag de mijne maar weer eens omgedaan. Blijft toch een mooi stukje techniek. Gekocht vanwege mijn eerste echte salaris en met hele dikke korting :slight_smile: Mijn vader draagt z’n hele leven al een gouden Maurice dus heb wel een mooi gevoel bij dit merk.

Deze wisselt eens in de zoveel tijd tussen de nato (archief) en stalen band. Draagt beide heel fijn

3 likes

1 like