Prachtig horloge!
Denk wel dat de Aikon hun mooiste lijn is
Zijn er hier al mensen met de 1975?
Vorige week gepast en ben er erg van gecharmeerd.
Kan online nog weinig vinden, een paar introducties maar geen echte reviews. Hij is er in 3 kleuren, 36 en 40 (automaat) en 39mm quartz met iets andere wijzerplaat (datum op 6 en minder stapjes op de minute track, de zwarte op mijn foto’s)
Heb de knoop nog niet helemaal doorgehakt maar hij blijft in mn hoofd spoken ![]()
Nog niet gezien. Maar ziet er chique uit!
Ik vind m leuk en loer nu al een jaar naar exact dit model. Zelfs met 35% korting ben ik nog niet tot aankoop overgegaan. Ik wacht tot er 50% korting op zit, maar of dat gaat gebeuren….
Of ben ik gewoon te gierig? ![]()
Nee hoor. Sommige horloges voelen gewoon comfortabeler voor een bepaalde prijs.
Ik heb deze ooit bij huisleverancier Ten2Two gekocht voor ongeveer de helft van de nieuwprijs.
Dat voelde passend voor dit horloge.
Wel moet ik eerlijk zeggen dat ik hiervoor een Tudor Royal 41mm had en de Aikon eigenlijk op alle vlakken beter vind.
Volgens mij is er ook helemaal niets mis met de Aikon. Het punt is alleen een beetje dat ik vind dat ik al genoeg horloges heb. Vermoedelijk kunnen meer mensen op dit forum hierover meepraten ![]()
De helft van de prijs is misschien ook overdreven wat mij betreft. Waarschijnlijk zou ik nu wel toeslaan als er 35% korting op te verkrijgen is. Hangt ook af van de stemming van de dag.
Wat ik van deze gaaf vind, is dat 'ie op staal lekker sportief is, maar op leer chique.
Met de quick change springbars ook zo gepiept.
Heb me vaker afgevraagd waarom deze niet meer populair is…
Lekker hoor. Nog liefhebbers met mooie masterpieces? Het merk lijkt die lijn wat uit te dunnen de laatste tijd. Zo zonde. Ik mis de moonphases en echte vernieuwingen wel wat. Ik draag de mijne altijd nog met veel plezier.