Maurice Lacroix Pontos S PT6008-SS002-331

TK: Maurice Lacroix Pontos S PT6008-SS002-331

Het is een grail van me maar hij wordt veel te weinig gedragen dus daarom mag die door naar de volgende liefhebber. Ik ben de 2e eigenaar. In december '24 heeft die een uitgebreide service gehad bij René Meertens dus technisch is die helemaal in orde. Op de service zit nog 6 maanden garantie.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop.
Merk en model: Maurice Lacroix Pontos S PT6008-SS002-331
Diameter: 43mm
Leeftijd: 11-2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 3-2024
Factuur en/of certificaat: Originele aankoopbewijs van het horloge en van het rubberen band, garantiebewijs en factuur van de service uitgevoerd in december 2024
Originele doos en/of eventuele accessoires: Omdoos, doos, boekjes, originele nato bandje, originele stalen band met extra schakels
Verzendkosten of afgehaald: kan beide, vezenden is op risico van koper maar ik ben ook bereid om tot Eindhoven te rijden
Conditie (krassen, werking etc): bijzonder goed, kast en glaasje zijn krasvrij, lugs hebben aan de binnenkant een paar lichte sporen van bandenwissels en een paar veegjes op de stalen band maar de sluiting is krasvrij
Soort uurwerk en kaliber: ML112 op basis van een Valjoux 7750
Vraagprijs: 1500€

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

5 likes

Up