Zeker niet. Tenenkrommend is dat. Net als het gebruik van “is” als “eens”. Zo freaking annoying, zie het zelfs bij mensen in een blog staan, dat kan écht niet. Noem me maar een taalnazi, maar er zijn grenzen…
Ergeren wellicht?
4 bazen voor dit topic.
Inderdaad, die moet je gewoon aan het NEMO museum doneren zodat ze kunnen laten zien dat je met microtechnologie best belachelijke rube-goldberg-achtige mechaniekjes kunt maken.
Yuck.
Tsja. Ik zou het er mee eens zijn ware het niet dat ik er waarschijnlijk nooit doorheen gekomen was.
Son, yuck. Dat zijn geen horloges. Echt, serieus. Yuck.
Nee. Da’s samen met “kids” en “woonachtig” toch wel een absolute top drie van haatfenomenen.
Ik erger mij ook aan mensen die “zich irriteren”. Dat dan wel weer.
Dat weer wel.
Ah, dat is jammer. In dat draadje zal ik me zeker als een vis in het water voelen
Hé, gewetensvraag: Mogen taalnazi’s in het Nederlands freaking annoying gebruiken?
Van mij wel
Wie zich druk maakt over gramatica, interpunktie of zinopbouw heeft echt geen leven. Je snap het toch?
Waarom altijd slakken in zout leggen en mensen zinsloos voor het schut zetten?
Schame on you
Begin daar 's mee.
Doen we even een beetje lief?
Teveel isniegoednie …
Een échte taalnazi ergert zich aan zaken, of iets irriteert hem. “Irriteren aan” is onjuist
Touché
Ik ben eerder óók al eens door taalnazi-karma getroffen. Verbeterde ik iemand, maakte ik zelf een fout. We lijken allemaal nét mensen
Wat zal ik hiervan zeggen ?
Ik zal je helpen:
Nee, in zijn geval moest ik twee keer lezen wat er stond voor ik begreep wat ie wilde, en toen ik het eenmaal had begrepen vond ik de inhoud teleurstellend. Als z’n schrijven iets beter was geweest had me dat gewoon tijd gescheeld en was ik eerder teleurgesteld geweest in het topic.
Maar goed, da’s allemaal off-topic: Ik merk alleen dat ik enorm geil op simpele horloges. Neem nu die twee nieuwe Jazz-limiteds van Oris. De Dexter Gordon was al retecool, maar nu hebben ze deze:
Die producer-Michael achtige horloges snap ik gewoon niet. Als je vijfhonderd onderdelen nodig hebt om in een glazen bol van 5cm dik dezelfde functie te bouwen als een ander in een schijfje van 36x9mm met 75 onderdelen, ja, dan ben je gewoon een slechte ingenieur.
Kan iemand me die dingen uitleggen? Graag niet over kunst beginnen.
Het is kunst.
Als je denkt dat ik serieus ben zou ik vooral niets zeggen.