Mb&f

:rofl: :rofl: :joy:

Ik was er al bang voor.

Ik denk echt dat het vooral een kwestie van smaak is. En passie…
Drink anders een biertje met @stefanketelaars
Overigens zijn eenvoudige horloges erg vaak elegant , maar van een vintage chrono met drukke wijzerplaat kan ik toch ook erg blij worden

:rofl::rofl::rofl:

Want??? Ik heb denk ik geen onvertogen woord heb geuit. Als ik zie wat voor gal hier van tijd tot tijd wordt gespuwd… een beetje verzorgd topic is gewoon prettiger toch!!!

Het gaat meer om de toon waarop. Mijns inziens is iedereen hier gelijk en dient dan ook zo aangesproken te worden.
Al spreken ze Duits.

Wel met die ekte ekte nektasje mag ik hopen?

1 like

Als iedereen gelijk is, wat doen dit soort topics hier dan?? En ik blijf nog netjes vergeleken met anderen. Dit soort verloedering van taal moeten we toch niet toejuichen???

En dan nog, ik plaats mijzelf niet hoger dan de TS. Ik ben niet meer of minder dan de volgende. Maar moeten we dan maar alle bagger accepteren???

Dit is een non-argument van jewelste.

giphy

Ga deurrrrr

2 likes

Maar je hebt gelijk. Verloedering moeten we zeker niet toejuichen!

Want?? Jij neemt aanstoot aan mijn opmerking en geeft mij het order eens ā€œlief te doenā€. Net zoals ik aanstoot neem aan de manier van starten van dit topic en daar iets van zeg. Reageer je dan ook op alle anderen die a la mijzelf of nóg erger reageren?? Op alle sarcastische plaatjes die uitbeelden wat ik in woorden uitdruk?? Zijn we dan ook de moraalridder aan het uithangen??