Als ik thuis weg ga, doe ik een horloge om. En als ik thuis kom meteen weer af. Dus vaak ook meerdere verschillende horloges per dag om. Ik pak er zo naar een. En een dag thuis, dan meestal geen horloge om…
Ik slaap zo goed als met niks aan; ik vind daarbij het horloge om gewoon niet staan.
Maar hoe dan? Deze clasp gaat nog geen half jaar mee.
Ahhhh. Dat scheelt een hoop ja.
Ontopic. In het mandje gaat alles af. Ben al een paar keer wakker geworden door een onverwacht tourniquet.
Altijd,
Moet wat voelen om de pols, voel anders een leegte, word er zeer ongelukkig en onrustig van.
See what you did there…
Altijd mijn Timex weekender met dat handige achtergrondlicht.
Mij ooit verteld dat in bed allerlei pluisjes en rotzooi erin en tussen gaat zitten. Dus ze slapen lekker op het nachtkastje
Voelt toch een beetje als sokken kousen aanhouden tijdens het slapen / sex / douchen / zwemmen en baden.
Dus nee bij mij gaat die op het nachtkastje.
@Fate_Amenable_To_Change en in de sauna? Om of af?
Ja hoor daar is hij weer. Voor de -tigste keer moet ik gewoon weer een beetje lachen.
Geil.
Ik heb een teringhekel aan sauna’s. Ik houd sowieso niet van stoombaden, en de meeste Finse sauna’s in dit land begrijpen gewoon niet hoe een Finse sauna werkt. Dan nog zit ik liever in een vriescel.
Maar ik weet wel dat mijn 100m waterdichte GS horloges zeker ook sauna-proof zijn, want dat hebben ze meegemaakt in Scandinavië. En, nu ik er bij nadenk, Moordrecht.
Draag wat ik op dat moment om heb ook ‘s nachts.
Ben gewoon 24/7 een horloge te dragen.
Niet een horloge dragen is voor mij echt vreemd.
Ik draag vaak m’n g-shock om een beetje bij te kunnen houden hoe m’n dochter slaapt.
Voor de geboorte van m’n dochter nooit 's nachts horloges omgehad, tenzij ik lam in slaap viel.
Gaat mij niet eens om eventuele krassen, vind het oprecht voor geen meter slapen met een horloge om. Gwn lekker op het nachtkastje, de volgende morgen gaat ie weer om.
Same here! Mijn horloges zien er na jaren dragen nog uit als nieuw.
Op het nachtkastje zodat ik door de lume, want de meeste van mijn horloges hebben dat, 's nachts de tijd kan zien. Gek genoeg droeg ik mijn horloge vroeger wel tijdens het slapen. Hield er eigenlijk spontaan mee op.
Ik mag m’n Valjoux 7734 niet eens op het nachtkastje leggen, luide tikker…