Meer Seiko 2022 modellen!

Doen ze al he? De dikte is al aan het afnemen. Althans, van sommige GS.

Van de Alpinisten en vijfjes field-watch dan weer niet, helaas. Dus je kunt kiezen: Of een dunner uurwerk of een mooie wijzer. :slight_smile:

1 like

Ik moet toch een excuus hebben om er geen te kopen :woozy_face::grin:

1 like

Jouw mening… Ik vind de wijzers van die birch best ok al zou ik ze iets smaller willen zien. Maar het mag best wel een beetje out of box hoor.

2 likes

Deze limited Brian May komt terug nu met een “goud” kleurige kast.

https://www.instagram.com/p/CaESxmms5oXlIb2iAaLDFiQOh6ZjwHly6WSQhI0/?utm_medium=share_sheet

3 likes

Vinden we die anders genoeg om niet over de zeik te gaan? Als eigenaar van een SPB197 staat het mountain glacier debacle me nog vers in het geheugen.

Ik vind hem in goud mooier trouwens. :smiling_imp::smiling_imp:

2 likes

Ik denk dat ik zo al ga slapen, maar voor de nachtbrakers… om 01.00 uur is de release van de Seiko 5 Sport x Worn & Wound.

1 like

Nog wat extra plaatjes

6 likes

Vannacht gepresenteerd. 1000pcs USA-only.

8 likes

Die vind ik best cool. Jammer dat het een W&W limited is. Die Brian May horloges snap ik nog wel, thematisch, maar dit is gewoon best makkelijk te voeren voor de hele markt. Dat gezegd hebbende: Ik mis een lume shot. Ik vermoed dat de garden variety normale big mil functioneler is.

Wel mooi met zo’n teal achtige NATO. Of is het toch puur blauw?

1 like

Mooi ding wel. Maat?

39.4mm

1 like

Toffe seiko hoor.
Zoiets had @JohnWick moeten kopen.

1 like

Leuk ding, hele leuke verpakking. Enige wat mij behoorlijk stoort is de te grote regelafstand tussen “red special” en “automatic”.

Is denk ik om de fakes er makkelijker tussenuit te halen.

Als de chapterring in lijn met het ontwerp zou zijn dan was het wel een kanshebber voor aanschaf.
Maar verder vind ik het vooral goedkoop scoren.
Wat is de volgende…? Compleet zwarte kast?

Lijkt met sterk, dat is net zo makkelijk na te maken…

Leuk doosje dat je er bij krijgt.

Zijn er al nieuwe monster kleuren?

Afgrijselijk

1 like

Nee joh.

Maar ook niet bijzonder.

1 like

De standaard versie is beter. Maar er zijn veel ergere horloges. Maar toch… 13+mm dik. Slecht.