Ziet er lekker cheappie uit allemaal.
Ik zou voorstellen dat we hier geen Orient, Pulsar of Alba topic van maken.
Was ook niet mijn plan😂
Ok, vooruit dan maar. Maar eerlijk is eerlijk, die bovenste Alba is best een kek (skin) duikertje
Eens. Alleen die merknaam. En PCL.
? Help deze ouwe man even
Polished center links.
Niks tegen two-tone, dat staat 'm goed, maar ik zou ze absoluut brushen.
OK, OK, satineren dan.
Ik heb het nog eens bekeken… Ik vind 'm in goudkleur toffer dan in staalkleur, zo achteraf. Maar wat moeten mensen die de eerste limited gekocht hebben zich ergeren, zeg. Seiko zou met dit gelul echt een keer moeten kappen. Limited is limited.
Brian May zal het ook een biet wezen.
Voor de foto’s het horloge rechts en dan weer links dragen.
Zie een zwarte versie ook nog wel komen.
En diegenen die niet extra wouden betalen kunnen nu deze versie kopen.
Kom ik op terug. Ik wil hem niet.
Nieuwe meervoud van woud?
Dialect, da kenne tog nie
Maar wou(d)en is een eeuwenoude werkwoordsvorm, die al in middeleeuwse Nederlandse teksten voorkomt
Nou is dat ook weer opgehelderd
Ik zie veel dat Seiko aardig wat nieuwe modellen introduceert, waaronder deze prachtige SLA055J1 duiker. Ik vraag mijzelf af (aangezien ik niet bar veel uurwerken af weet, maar best leergierig ben). Bestaat er überhaupt een uurwerk (indien Seiko deze niet heeft, wie dan wel?) waar er naast de datumaanduiding ook de dagaanduiding onder 45 graden staat? Natuurlijk kennen wij allemaal de dag- en datumaanduiding langs de drie-uurspositie met of zonder vergrootglas erover. Maar ik zou het wel tof vinden als er onder 45 graden een dag- en datumaanduiding zou staan met een vergrootglaasje. Just my two cents.
Ik heb het (bij Seiko) nog nooit gezien.
De reden is denk ik duidelijk, het ziet er heel raar uit, m2c.
Nu nog, me en mij, wil en wilt, op zoek en opzoek