Die middelste is het mooist…
Waar staan de monsters?
Mjah, ik ben TL1 dus kan posts niet aanpassen, ik had een foto gevonden waar de strap goed tot z’n recht kwam, en ik meen me te herinneren dat de foto ook als preview gezien te hebben voor dat ik de post wou plaatsen, ik denk dat ik het dan weer verknald heb door ergens een backspace te doen en de foto daarom niet zichtbaar is? Sorry
Time sonar? Wat een gekkigheid.
New models Urushi?
Maak me gek!
Zit nu nog steeds naar een oude SARX029 te loeren.
Plaatje voor de sfeer.
Je bent de enige overigens niet. Zodra het woord Urushi valt heeft men mijn aandacht.
Tja, erg mooi.
Seiya heeft nog een SARX029 en een SARD011 liggen. En op C24 zag ik een leuke SARW013.
Toch benieuwd met wat voor nieuwe Urushi ze gaan komen.
Heel tof, er zit nog wel wat aan te komen zo te zien.
Ik word altijd wel enthousiast van “Pepsi” bezels.
Is er nog niemand met zo’n King Seiko no-date gespot op het forum?
In het Seiko Only topic. De uitvoering met rode wijzerplaat. Vanmorgen of gisteren gepost.
En die persoon was naast de GSen niet onder de indruk.
@Tijner Niet onder de indruk van de nieuwe KS, naast een GS?
Nee, dat vind ik dan ook weer niet heel vreemd. Het is gewoon geen GS. Maar ik vind 'm wel echt fraaier dan bijvoorbeeld een Presage Sharp Edge. Vind 'm heel goed gelukt. Niet 't koopje van het jaar. Maar wel heel geslaagd, vind ik dan.
Even een linkje. Wel een beetje een rotfoto onder erg hard licht.
Eerlijk gezegd ben ik niet eens onder de indruk van mijn limted edition KS als ik 'm naast mijn twee GS horloges leg. Afwerking is goed hoor, maar net een tandje minder.
Maar daar heb ik hem ook niet voor. Hij is gewoon leuk, en in tegenstelling tot de GS modellen die ik heb wel een enorme bandenslet. Je kunt er vrijwel elke kleur leer op gooien, of zelfs een gedekte NATO, en het staat wel.
Ik zie van die nieuwe KSsen dat de kast redelijk bij datzelfde ontwerp is gebleven, dus ik denk dat het heerlijke “gooi er maar wat op en draag 'm lekker af” horloges zijn. Ik vermoed ook dat ze goed zullen zijn met wabi-sabi.
Is er al bekend hoeveel mm deze zijn?
Zien er goed uit.
Ja, zag ze ook langskomen, op FB. Zeker niet lelijk!
Diameter: 42,7mm, Dikte: 12,2mm. Lug to lug: 48 mm