Meer Seiko 2022 modellen!

Yep mooie modellen :+1::+1:

Ik hoop ook op weer eens een leuke seiko duiker met vel oranje wijzerplaat (monster oranje) :thinking:

Die hadden ze al een hele tijd.

Staat in pre-order op het moment. Misschien uitverkocht omdat de Freccione even heet is dan. Maar goed. Hoe die toko toch steeds maar overleeft is me een doorn in het oog. :slight_smile:

Heel de horloge wereld jat van Rolex. :man_shrugging:

1 like

:rofl: :rofl:

Je hebt wel gelijk over die Seikootjes, die vond ik schattig.

Not to put too fine a point on it… FTFY.

:rofl:

Zo bitter. Rolex is gewoon meester in ideeën (van anderen) succesvol verkopen.

2 likes

Wat zei je?

22 likes

Vooruit, ook tijdens de BBQ slowcooking sessies :slightly_smiling_face:

1 like

Touché.

1 like

Ook leuk inderdaad, of de witte met een oranje band

2 likes

Die zit er bij Steeldive ook op voor weinig…Ze komen er ook gewoon voor uit gezien hun naam. :grinning:

Nondeju. ik zou geen automaat meer kopen…

Iemand op zoek naar een GS Selfdater quartz?

1 like

Noem eens een jaartal. En of hij nieuw was. :slight_smile: Leuke Glycine trouwens. Van de originele GMT-bakkers. :+1:

Juist. Iemand op zoek naar een groene Uemura?

1 like

Ik heb er ook nog één te koop

1 like

Jaartje of vijf, zes terug. Nieuw gekocht, quartz model. Is maar heel kort in productie geweest (in drie kleurstellingen).

Maar ook automaten kon je toen voor iets meer dan 500 scoren. Die Airman 18 die jij ook hebt gehad kon ik eveneens nog nieuw en voor een hele nette prijs krijgen.

1 like

DIe kocht ik drie jaar geleden tweedehands (in erg goede staat) voor 550 ballen, inderdaad. Dat was dan wel de purist zonder GMT wijzer. :slight_smile:

1 like

Zojuist de zwarte GMT (SSK001K1) aangeschaft. Ben benieuwd.

2 likes

Waar?

Hun eigen website. Het is een pre-order. Duurt nog een maand voor ie binnenkomt. https://www.seiko.nl/collectie/detail?item=SSK001K1

Uiteraard :+1:t3:

1 like