Heel mooi!
Heb je hem al binnen?
Een vriend van mij heeft hem vandaag ontvangen. Nummer 2850 van 8000.
Nee heb 'm geannuleerd.
Dat kan natuurlijk ook
Ik denk eerlijk gezegd dat er aan zo’n Astron, buiten eventueel het vervangen van de oplaadbare batterij op langere termijn, bar weinig te herstellen valt.
Een 12mm dikke quartz is geen slim fit. Sorry. Zelfs mijn Nomos Club van 8mm dik is nog geen slim fit. Ik denk dat het, zolang je niet dunner gaat dan een standaard handwinder, best meevalt.
Wat voor een shit verkoopt jou juwelier dan.
Reparaties?
Is dan maar goed dat een gemiddelde Astron niet dun is
Sommige merken hadden ofwel Quartz of wel handopwinders van 4 of 5 mm dik. Ik heb begrepen dat dat veel problemen gaf omdat deze tegen geen enkel stootje kunnen
Hoe dunner je uurwerk hoe dunner de onderdelen, je kan niet verwachten dat je alles maar oneindig dun kan maken zonder het geheel meer complex te maken om de krachten te verdelen. Erg kort door de bocht je reactie naar mijn mening.
Al eerder voorbij gekomen, maar de SPB313 (white), SPB315 (faux gilt), SPB317 (black) zijn aardig gelukt.
Inderdaad! Die simpele zwarte lijkt mij echt een heerlijk weekend en vakantie horloge
Ik vind de zwarte ook erg mooi maar heeft wel heel veel overlap met mijn zwarte tortoise
De witte trekt mij juist meer! Prachtig.
SRPJ13J1 Presage, leuke band!
Uit de serie van 3:
.>>>>>>>>>SRPJ13J1 >>>>>>>>>>>>>>>>>> SRPJ15J1 >>>>>>>>>>>>>>>>>> SRPJ17J1
Hoe meer ik er naar kijk hoe meer ik de witte versie graag zou willen proberen. Ik vind het heel merkwaardig dat Seiko telkens één referentie alleen op rubber levert, net als bij de SPB14 releases. Laat mensen gewoon zelf kiezen of ze de bracelet het geld waard vinden of niet.
Precies. Die witte op zwart rubber lijkt me ook wel een mooie combi
Interessant. De band is mooier maar geen SEL nog. Eigenlijk verder niet veel veranderd.
Die zijn lelijk zeg…