Meer Seiko 2022 modellen!

Kunnen ze er niet één ter ere van die oude NS hondekoppen maken? Een leuke knalgele versie van de “Seitona”??

1 like

Met een perpetual calendar, die in de maanden september-maart ervoor zorgt dat de tijd achterloopt. :smiley:

2 likes

Kek kleurtje deze GS

Toch wel erg gaaf

18 likes

Super tof, al zou ik die graag IRL zien, in plaats van shit renders. :slight_smile:

1 like

14 likes

eerste waar ik aan dacht waren de king seiko’s, maar dan higher end :slight_smile:

Strakke horlogekasten! Mooi! Prijs zal wel minder mooi zijn :wink:

Klik en huivert! Valt me nog mee eerlijk gezegd

2 likes

Boze tongen beweren dat de King Seiko KSK en 45KS cases al uit de koker van Tanaka waren gerold lang voor dat de 44GS in deze definitieve vorm in het leven geroepen werd, dus die conclusie is helemaal correct natuurlijk. :smiley:

1 like

haha wat dat betreft geloof ik je meteen! uiteindelijk toch allemaal 1 bedrijf, al zijn ze officieel gescheiden, ze praten ongetwijfeld dagelijks met elkaar

Jammer van de wijzers. Anders waren ze perfect.

1 like

Wijzers vind ik best geslaagd, de op het oog wat rommelige, rafelige afwerking rondom de as wat minder

1 like

Niet dat ze niet geslaagd zijn maar de wijzers van de 40mm versie spelen geweldig mooi met het licht. Dat geeft prachtig contrast met de wijzerplaat. Zowel bij de lichte als donkere wijzerplaten.

1 like

Waren deze al langsgekomen (SRPH modellen)? Dressers met 4R en geprijsd onder de Pressage range. USD 300 en USD 350 voor de two tone in de VS. Zag ze in een filmpje van Long Island Watches. Die hij binnen kreeg waren allemaal Made In Japan.

Voor dit geld krijg je natuurlijk Hardlex maar toch aardig horloges voor een vriendelijke prijs lijkt me.

7 likes

Ja, ik vind 'm toch wel heel goed gelukt, hoor! Mooie maat ook: 36,5. En voor 5.200 Euries. Nou ja, misschien niet het koopje van de maand. Maar goed, het kon nog een stuk gekker.

11 likes

Oeh die lemon yellow is wel erg mooi :relaxed:

1 like

Maar waar is de 44GS kast? :upside_down_face:

Presage is ook hardlex, 4R, Hollow End Links, maar nu dus voor een 100 Euro lagere prijs omdat er geen Presage op staat. OK, de dials zijn wat saaier. Dat dan wel weer. Ik vind ze niet verkeerd bij elkaar genomen.

Vlgns mij wilde je m in Seiko Only droppen :slight_smile:
Maar mooi hoor.

Thailand LE? Zou dat geel dan gelijk ook een bewuste verwijzing naar hun koningshuis zijn? Moet haast wel anders is het wel heel toevallig…

Wel een gaaf ding weer trouwens.

1 like