Ik moet hieraan denken, als ik dit zie. Weet niet waarom…
Dan zou ie ook weer beter afleesbaar zijn.
Tja…
Oh wat mooi
Palm Island Edition
Getver wat lelijk.
Ze moeten zo niet doorgaan, want dan moet ik mijn forumnaam nog aanpassen (WilGeenSeiko).
Nou, een paar aanblikken later is het voor mij nog steeds geen soeps. Jammer want inderdaad…
…is lang niet verkeerd. Maar, buiten dat, ik vind de kast nogal duf. Dat contrasteert raar met die funky plaat. Anders wordt het misschien too much. Wat het eigenlijk al is…
Ja, die kleine GS is nice. Gewoon de essentie, alles mooi uitgebalanceerd, hoe simpel en eenvoudig mooi.
En inderdaad, ook al vaak tenenkrullend gekeken naar Seiko, wat is nou lelijkste Seiko ooit ?
Dan is het lastig kiezen, er zijn er zoveel …
Het blijft een bijzonder merk. Ja, er zijn diverse lelijke Seiko’s, vind ik ook. Maar ze hebben toch ook wel heel veel erg fraaie horloges gemaakt en dan is er natuurlijk het feit dat ze toch wel een belangrijke speler zijn (geweest) in de afgelopen 60 jaar horlogegeschiedenis. Tja, love/hate, maar toch voornamelijk love, hoor!
Dat heb ik ook, de mooie kunnen lang in mijn hoofd blijven hangen, de lelijke -je kan er moeilijk omheen kijken- probeer ik zo snel mogelijk te vergeten.
Dat ontwerp leent zich ook wel voor andere wijzerplaatkleuren en structuren.
Het zal me niet verbazen als er een nette zwartgelakte, luxe papier/eierschaal wit of bordeaux rood/flueel achtige wijzerplaat bij zal komen.
De Seiko 5 GMT “hype” lijkt weer voorbij te zijn. Ik zie ze niet eens meer langskomen in Wat dragen wij vandaag… Weet iemand waar dat aan ligt?
Beetje een veilig model toch?
Als ie veilig om m’n pols zou zitten…geen probleem.
Ik vind de schoonheid van GS met name de cases… Dus wellicht is dat mijn afwijking.
En om deze druileringe maandagochtend wat op te fleuren is er deze
SBGY015
met een Spring Drive 9R31
gelimiteerd op 30 exemplaren voor een Japanse AD
Dat is tenminste gelimiteerd…
30 stuks.
Zal wat kosten dan.