Er wordt er 1tje tekoop aangeboden…helaas fysiek ophalen in Serangoon.
Prijs: $15k
Springdrive zonder power indicator op de dial
Correctie, gelimiteerde serie voor een Chinese AD
Shengshi Watch Co.
Leuk tripje van maken…
Zeker wel.
bij Seiko heet deze plaat Mishakaike, geïnspireerd op de weerspiegeling van de begroeiing rond de Mishakaike vijver
Is dat zoiets als groenalg hier
Mooie wijzerplaat hoor
net een beetje mix and match met de bestaande lijn en hopla, je hebt een nieuw horloge, aparte combo zo
Toch… Mijn sharp edge had een rechthoekige verhoging waar het Seiko logo op stond. Die is hier weg. Ik vind dat een vooruitgang, ook al is dit kleurschema niet mijn kop thee.
En nu nog die hele waffle dial weg bij de sharp edges Dat zou pas een verbetering zijn.
Ja, je hebt gelijk! Dit is inderdaad een stuk beter!
Eens, zonder die ritme verstorende vierhoek echt veel beter.
Zijn dat dan niet de “sharp edges”?
Op een zwarte rubber strap best wel een gaaf horloge
SEIKO Seiko 5 Sports introduceert met genoegen een samenwerkingsmodel met Ultraseven, ter gelegenheid van de 55e verjaardag van de uitzending. Gebaseerd op een ontwerp dat een eerbetoon is aan het eerste Seiko 5 Sports-horloge, doen de kleurstelling en het ontwerp denken aan de Ultra Guard die in de film verschijnt. Dit jubileummodel heeft als thema “de officiële instrumenten van de Ultra Guard” en legt dit unieke wereldbeeld tot in elk detail vast.
Die high beat GMT
Sbgj203
Ik kan het mis hebben, maar mijn begrip was dat sharp edges op de strakke lijnen van de kast duidt.
Dat dacht ik ook ja. Ik heb nooit begrepen waarom ze in een van hun maintstream lijnen zo’n heel erg niche plaat gebruiken.

niche
Geweldig, die wijzerplaat. Echt heel erg mooi.

Geweldig, die wijzerplaat. Echt heel erg mooi.
Dat kan jij vinden maar zo’n patroon is extreem niche. Ik denk dat er veel verdeeltheid over zal zijn.
En misschien hebben ze een bestelfout gemaakt ergens met die wijzerplaat en er een factor 10 of 100 meer binnengekregen dan de bedoeling was.
“Geef die maar een leuk kleurtje en zet maar in een Presage model, marketing lost het wel op”.
En als mensen het kopen, dan is er niks aan de hand, niche of niet.