Meer Seiko 2022 modellen!

Grappig model dit. Ook wel leuk om te zien dat diverse, oudere type Zimbe’s nog te koop zijn bij juweliers

7 likes

Door de stortvloed aan nieuwe kleurtjes en dingetjes wordt zo iets dan denk ik ook wat minder speciaal.

Welke? En waar? #askingforafriend

Ben nu in Chiang Rai (Thailand). Heb de nummer 6 (Samurai) zien liggen en de zwart/paarse Sumo. Overigens nog best stevig geprijsd en korting doen ze niet aan, of niet veel.

1 like

Ah, iets te ver rijden voor mij. Ben benieuwd of je de nieuwe versie nog tegenkomt. Vind de nieuwe Zimbe tuna wel fris kleur combi hebben. Maar net iets te groot, en bovendien is het horlogepotje leeg. Scheelt weer wat verleiding.

1 like

Hebben ze bv ook de Seiko Zimbe 17? Benieuwd wat zoiets kost in Thailand. Op Chrono is er eentje te koop voor 1500,- :expressionless:

5 likes

Heb m nog niet gezien maar gaat hier 800 euro kosten.

1 like

4 likes

Ik denk twee dingen: zowel de zwart / faux patina SZSB006 en vooral de tealkleurige SZSB021 zijn een stuk spannender dan deze. Daarnaast is de meerprijs voor de Tictac dial en cathedral hands (en domed hardlex) – hoewel erg leuk – echt veel tov de andere SZSB modellen. Scheelt meer dan 200 euro! Het blijven hardlex/4r35 horloges maar dan rond 400, 500 of zelfs 600 euro.

2 likes

De sector dial varianten blijven het leukste imho. Maar de prijs is een moeilijke pil om te slikken dat ben ik met je eens.

Eens, de prijs stoort me juist omdat ik die dial / handset zo leuk vind maar het geld niet kan rechtvaardigen.

1 like

ook de nieuwe kleur combo, maar dan nog ff wat drukker op de dial :upside_down_face:

1 like

Leuke shoguns

5 likes

US Only. Ik wou dat ze bij Seiko de schurft kregen. Want ik heb er de schurft aan dat ze alle coole groen-zeegroen-mintgroen-zachtgroen-blauwgroen in de VS uitbrengen. Dat deden ze op een gegeven moment met lichtblauwe kira-zuri, en met drie gelimiteerde GS modellen… Bah.

2 likes

:mask:

1 like

Die is hier zeker wel verkrijgbaar, die abominatie in de ogen van de heere?

1 like

Maar dat dier… Is dat nou een Kikkonijnvogel met sneeuwmannen-kop? Dafuq? Ik heb een jonko nodig voordat ik dit soort onzin in m’n mik krijg.

Deze is wel erg mooi

4 likes

Ja, die is zeker mooi! Heel gave wijzerplaat, qua kleur en structuur. Dat kunnen ze wel, bij Seiko. Moet dat kosten?

1 like

Voor 1500 ballen heb je een titanium duiker met Diashield coating en een kirazuri wijzerplaat.

2 likes