De middelste aub
Mooi spul…
Ja, de middelste.
Heb je ook nummers en prijzen?
Nee helaas.
Zie net wel de nummers, de pijzen nog niet
SSC911P1
SSC913P1
SSC915P1
wel een (persoonlijke) teleurstelling.
Deze zijn groter (41,4mm) dan de modellen die er al zijn. Die zijn 39mm.
Ik had ze ook liever 39mm gezien.
Die blauwe is wel leuk maar eigenlijk slaat dat rode deel op de bezel nergens op. Zo’n knappe blauwe dial met de zwarte bezel van die grijze variant, of iets met een stalen bezel… Dat zou wel nice zijn!
Eens, die kleurtjes op de bezel hadden van mij niet gehoeven. Maar is zoiets niet eenvoudig te veranderen?
Mits je aan zo’n zwart/grijze bezel kunt komen.
Geinspireerd op de 6139 modellen van weleer. Alleen hadden die een andere tachymeter schaal daar.
Da’s natuurlijk waar, daar had ik niet aan gedacht. Bedoel het vooral in functionele zin.
Ergens is het ook wel een gave combi hoor, zoals de PADI Turtle.
Ik vind dat juist wel wat hebben…
Mja, de kleuren zelf werken best leuk, maar wat zegt het dat dát deel van de bezel rood is - da’s m’n punt. Boven de 250kmu wordt het tricky??
Los van alles vind ik het wel een hele leuke line up worden zo, enkel de kast vind ik een beetje te basic lijken.
De schaal boven de 250 is in de praktijk vrij nutteloos buiten bijvoorbeeld de luchtvaart en daarom hadden de 6139 dat niet maar in plaats daar van rekende men door na de 60 met de schaal. Omdat dat deel van de bezel anders was dan de rest had het een andere kleur. Deze modellen als “speedtimers” verwijzen naar de originele 6139 modellen.
Weet je wat trouwens pas erg is? De bezels van deze open heart modellen.
Leuke info! Bedankt voor het delen
Ja, die herinner ik me nog wel, van een aantal jaar geleden. Maar wat mij betreft hadden ze dus beter die kastvorm kunnen gebruiken. Dan was het een stuk fraaier geworden, imo.
maar ook mooi op leer!
yen?