Wil je dat wel even laten? De bezel is niet eens het grootste probleem.
Right back at you met die foto’s van je GSen Die moeten ook in een spoiler waarschuwing.
Ja, maar, die zijn niet lelijk.
Toch?
Zeker niet maar de krassen en butsen doorklieven mijn hart als een mes door de boter.
Man, als ik kijk naar al die vintage reut die jij draagt (en ook aan mij verkocht hebt) dan kun jij daar nog een puntje aan zuigen.
Zo zien mijn GSjes er niet uit, broer, je weet toch. Evengoed, niks mis met wabi-sabi.
Dat is 45 jaar, niet 4.5 maand Bij vintage heb ik er niet zoveel van, zeker als het niet door mij zelf gedaan is.
Het helpt niet dat ik eerlijke fotos maak met een 30mm macro lens zonder sjop of instafilter.
Lelijk en saai.
True. Maar ik ben iig niet de enige lelijkerd thuis, en die GS wel in de catalogus.
Nou ben je te genereus. Er zijn zeer veel lelijke Grand Seiko’s.
Maar deze vind ik nou niet bepaald lelijk en hadden we -dacht ik- nog niet gezien
Grand Seiko Evolution 9 ‘Midnight Mt. Iwate’ Hi-Beat
SLGH019
Deze foto/render doet hem ook geen goed
Een nieuwe Seiko 5 Sport Super Cub Limited Edition.
Ook voor de Honda liefhebbers.
Ik begin steeds meer warm te lopen voor GS. Maar als ik dan die prijzen zie dan ervaar ik meestal wel weer een soort reset
Wel een prachtig ding trouwens dit. Oogt wat klein, door die brede band denk ik?
40mm diameter x 11.67mm dik
ik heb eens een GS gepast en ik vond het te groot voor mijn pols van 17cm, ik had die indruk omdat het een vrij dik horloge is en de , en eigenlijk ook wel raar want ik heb een SARB033 die ook 11mm dik is (maar met 38mm ietsje kleinere diameter) en daar heb ik geen moeite mee
Ik vind ze erg leuk. Heb zelf een Cub gehad één van de eerste uit 1962. Maar die was blauw geen groen of zwart. Zo eentje.
Heb nog wel de afgeleide, een CT90
Nog even dit, want plaatje van het horloge:
Een terecht eerbetoon aan één van 's wereld’s beste motorfietsen.
En hier episode 1 van een feuilleton over een reis van Alaska naar Argentinië op een stel C90’s:
Leuke dingetjes. Al zou ik zelf een Kawa KLR650 pakken, als ik retro wilde.
wow!