Bedankt voor de tip, prachtige serie om te bekijken…
En nog een paar GS die -snel wat gescrold en niet gevonden- er nog wel bij kunnen
Flow of Seasons Elegance Collection SBGW281 & SBGW87
Ik snap 'm: op z’n kop, omdat Australië aan de andere kant van de wereld is, toch?
Ik vind de wijzerplaat wat druk. Vind dit niet de mooiste manier om 'n GMT te maken en GS heeft ook mooiere kasten in het assortiment.
Krijg hier wel een heel erg suikerspin gevoel bij. En niet op een goede manier.
Ik vind het ook niet zo geslaagd
Yup. Dat roze met rood… Suikerspin. Waarbij, dat kan ik hebben.
Maar 14mm dik… Tjonkert. Als ze die nou met quartz hadden gemaakt op 12mm dik, dan was het wat.
Tsja, een suikerspin moet natuurlijk wel volume hebben. Dat dan weer wel.
Leuk.
Kweenie wat het moet kosten maar Seiko mag zijn sluitingen wel een keer van een upgrade voorzien.
Grappig, ik had exact hetzelfde probleem met die kut duikers-extensie voor de Stargate. Da’s nou 7 jaar geleden. Deze gaan toch voor rond de 500 ballen als ik me dat goed herinner, dus dat ligt in lijn met een Stargate van 7 jaar geleden, gecorrigeerd voor inflatie.
Sluiting is nog steeds kut met peren.

Vooral dit deel graaft in mijn pols. Dus een update zou fijn zijn.
Probeer de band eens om te draaien. Dat was voor mij de oplossing.
Grappig. Voor mij was de oplossing een NATO.
Dat is geen oplossing als je hem op staal wil dragen.

US Special Edition Prospex
prijskaartje is $1,500 USD

prijskaartje is $1,500 USD
Ik had verkeerd gekeken… Is dit dan een nieuwe versie van de Shogun? Die is toch ook wat hoekiger geworden? Ik dacht dat ik tegen een Samurai aan zat te kijken, maar nu ik beter kijk zie ik dat de knurling niet klopt.
Of?
Als het 1500 ballen is is het een skere kutsluiting. Als het 500 ballen is, soit.