Had nog net even het woordje msrp in geedit. Wat de kortingen vanaf msrp worden moet nog blijken uiteraard.
Edit: ik zie dat die krengen tegenwoordig 280 ipv 260 euro msrp zijn geworden. Dus dan zou het eerder 225 euro msrp worden.
Had nog net even het woordje msrp in geedit. Wat de kortingen vanaf msrp worden moet nog blijken uiteraard.
Edit: ik zie dat die krengen tegenwoordig 280 ipv 260 euro msrp zijn geworden. Dus dan zou het eerder 225 euro msrp worden.
Ja klopt. Prijs die ik noem komt van de winkel die het filmpje heeft gemaakt. RRP is 399 maar drie van de vier modellen vragen ze 250 voor, alleen de groene is 350 dus daar nu al flinke korting.
Oh gaaf! Ik zie een aantal dingen die me erg aanspreken!
Lijkt mij een leuke beater! Nu moet de prijs nog leuk zijn!
In ieder geval bedankt voor het delen. Ik ga het in de gaten houden.
Ik vind het wel een tof idee, alleen hadden ze -zoals bij de swatches- wel wat meer mogen uitpakken met kastkleur. Dit gelige wit vind ik zo basic en goedkoop ogen. Groene dial is indd will erg mooi!
De grijze is ook leuk. Blijft ook grijs met krassen op de kast
Die kost wel wat denk ik???
Ja, als je er al aan kan komen. Limited edition van 50 stuks en alleen in Australië voor $10.600,-
Wel de gesp nog in staal Wel een detail wat jammer is.
Inderdaad. Die had eigenlijk ook in resin gemoeten. Denk alleen dat ze dit niet hebben gedaan vanwege de spanning die er op kan komen te staan?
Hmmm daar vind ik hem net niet mooi genoeg voor:rofl:
Hoe krijg je die naar NL? Verzenden kan alleen naar een Duits adres. Dan moet je gebruik maken van een huifkar service?
De banden zouden ook schroefpennen moeten hebben. Zo lastig lijkt me dat niet als vrijwel alle “microbrands” in hetzelfde segment het wel kunnen voor dat geld. Pin & collar is niet meer van deze tijd.
Het pin en colar systeem werkt perfect en is alleen maar makkelijker.
En wat dacht je van die band met pin & collar systeem. Dat kan toch niet voor 1500 ballen.
Haha grapjas!
Zal ik je wat verklappen, zelfs GS gebruikt of gebruikte het
Wat is het probleem precies met het systeem dan?
100% mee eens. Ik ben liefhebber van Seiko horloges, maar de banden en sluitingen zijn het zwakke punt. Naast uitlijning uiteraard.
Dat weet ik ook wel, ik draai al een tijdje mee hier. Wat mij betreft een groot minpunt. Maar GS maakt het goed met sublieme afwerking!
Met schroefpennen kun je zelf heel gemakkelijk met een schroevendraaiertje je band op maat maken. Met pin & collar is dat een lastiger verhaal en die collars raken makkelijk zoek.
Moet je wel het juiste schroevendraaiertje hebben. En niet iedereen is daar even voorzichtig mee en kunnen de schroeven beschadigen/strippen. Veel mensen werken niet al te netjes en zit je aan allemaal lelijke schroeven aan te kijken. Ook heb je een probleem als ze heel erg vast zitten.
Omega doet er zelfs Loctite op, mijn Speedmaster moest naar Omega in vokking Zwitserland om een schakel los te maken…
Dat is zeker waar, ze maken die pennen vaak van relatief zacht staal met een gepolijste kop.