Meer Seiko 2022 modellen!

Mooi spul…:+1:

Ik heb de hele hype nooit begrepen, en kan hier dus alleen maar bij denken, is hier nou echt een publiek voor ? Blijkbaar wel. 5000 exemplaren van deze Hello Kitty 500 Series Shinkansen 25th Anniversary

3 likes

Er is een videogame -Persona- is 25 jaar gworden, is al meer dan 15miljoen keer over de toonbank gegaan, dus Seiko maakt 300 exemplaren van deze

2 likes

Nou, als ie net zo loopt als de Hello Kitty Stratocaster, dan komt het helemaal goed. Dat was een megasucces! Daar stonden gitaristen, inclusief heel wat bekende rocksterren, voor in de rij!

2 likes

Soit, Seiko kan ook mooie horloges maken, deze Seiko USA limited series Tortoise vind ik erg geslaagd
de SRPJ31 (groen en SRPJ33 (grijs)

9 likes

De grijze is inderdaad wel gaaf!

Inderdaad, dat is allemaal de schuld van Jimmy Hendrix

6 likes

Haha! Ja, Jimi was the OG! :sunglasses:

1 like

Jazeker! In Japan heb je een hele cult voor alles wat kawaii (schattig) is en dit nemen ze heel serieus! Sowieso leeft dit in Azië wat meer, maar Japan spant hiermee wel de kroon.
Ze zijn heer en meester in alles kawaii maken. Zo maken ze advertenties van dagelijkse producten, zoals usb sticks, tandenborstels, nietmachines enz enz schattig. Ze nemen dit dusdanig serieus dat als je manga tekenaar wilt worden en schattige dingen wilt tekenen, dat je er jaren voor in de leer kan gaan.
Een klasgenote van de middelbare school heeft dit gedaan en is 12 jaar in de leer geweest bij een bekende manga tekenaar.

Maar… ik denk inderdaad dat het voor ons, nuchtere westerlingen, maar moeilijk valt te bevatten :grin:

Zelfs wegafzettingen kunnen kawaii zijn

8 likes

Bedankt nog hiervoor hè. Krijg deze dus gewoon niet meer uit m’n kop en nu moet ik alweer gaan sparen voor het volgende exemplaar. Wat een oase van rust zeg, prachtig werkelijk! Welk modelletje is dit? Kan 'm zo 1-2-3 niet vinden namelijk.

Ik dacht de Grand Seiko Elegance Collection Spring Drive SBGY013 Omiwatari

1 like

Thanks, dat issum! Kost een kleine 8 mille in Japan.

Nepfoto zo te zien

2 likes

Sowieso een niet geweldig Photoshopte foto. Maar voor wie nog twijfelt: Hendrix overleed (helaas) in 1970, terwijl Hello Kitty pas in 1974 door Yuko Shimizu werd gecreëerd en Fender pas vanaf 1982 gitaren met de merknaam Squier ging produceren. Dus ook historisch is deze foto niet mogelijk. :nerd_face:

1 like

Ik dacht dat iedereen die maar genoeg geld overmaakt Hello Kitty kan gebruiken. Is ze zelfs niet gebruikt voor dames massage apparaten?

Hoe dan ook, de combi van Hello Kitty – kinderlijk en eenvoudig – en een chrono – technisch en complex – is voor mij totaal niet logisch. Blijkbaar is er een tussenstap (tussenstop) van die trein maar dan nog.

Die grijze is lekker. Staat vast prima naast m’n blauwe. :sunglasses:

Vanzelfsprekend, deze slecht geshopte foto van hendrix was zo’n beetje een running gag tijdens de hello kitty gitaar rage. Denk dat ze deze foto gebruikt hebben

4 likes

Ik denk dat ik mezelf maar eens een kerst cadeautje gun.

16 likes

Mooi in de zwarte uitvoering.
Ik was altijd benauwd dat er een beschadiging op kwam…

Ja, is inderdaad wel een stoer ding! Ik hou hier wel van! :+1: