Meer Seiko 2022 modellen!

Ligt vooral aan de kwaliteit van de pin. Ik heb dit zelf (gelukkig) nooit meegemaakt.

En ja, alles kan stuk.

kledingmerk Rowing Blazers lanceren deze week een capsule collectie Seiko 5 modelletjes
4 kleurtjes

9 likes

Ugh. Van die vette jaren zeventig indices. Ik heb daar zo’n broertje dood aan. Verder zijn de kleurtjes leuk.

1 like

Wel leuk de 70s sushi diver indices. Alleen past de rest er totaal niet bij en ontsiert het gekke logo de plaat.

2 likes

Agreed. Alleen niet dat ding met al die kleurtjes.
indexjes printen is zo skeer.

Zo heurt het

8 likes

Ik vind die Ufo kastvorm veel leuker dan die SKX afgeleide, zeker in het ca. 37mm segment.
Eigenlijk gewoon de recrafts van een jaar of 5 geleden.

De wijzerplaatjes vind ik leuk. Ik hou van deze retrostijl. Maar het logo mag er vanaf, dan een andere kast en andere wijzers. Nah, gaat 'm niet worden, dus. :thinking:

1 like

6 likes

Die was al voorbij gekomen met de Honda Cub. Maar hij blijft leuk.

1 like

Weer een nieuwe Sumo variant.

Als dat rood wat donkerder rood is. Vind ik hem wel gaaf

Seiko Prospex Philippine Eagle Sumo Watch SPB345J1

13 likes

Oh, die vind ik wel mooi! :+1: Jammer dat een Sumo en mijn pols niet zo goed samengaan… :slightly_frowning_face:

1 like

Ik vond de vorige samenwerking met Rowing Blazers leuker:

En dan vooral rechtsboven…

6 likes

Ik heb best een normale polsmaat van tussen de 18,5 & 19cm. Dan past een Sumo perfect.

Ik kom niet verder dan 17cm en heb er een gehad. Vond 'm toch echt een slagje te groot, helaas…

1 like

Vind 'm wel lekker…:grin:

1 like

Ik had de vorige capsule collectie niet opgezocht, leuk om te zien, best wel geslaagd

1 like

Mijn fijne motoriek is een drama, en om dan zo’n ienie-mini busje in het gaatje van de schakel te krijgen….

Dus hier geldt:

1. Splitpen
  2. Schroef
  3. Pin and collar
1 like

Nog een vervolgverhaal, in 2020 en 2021 waren er al Philippine Limited Edition Prospex modelletjes, en in 2022 komt er nog een derde Prospex, en wel de Prospex Philippine Eagle (SPB345J1)

wistjedatje: de fillipijnse arend heeft een matje

9 likes

en nog LE Seiko5 Sports Vissel, een Japanse voetbalploeg

2 likes