Die USA uitvoering vind ik ook mooier dan de Europese variant. Dat spiral motief in de wijzerplaat verveelt snel denk ik zo.
Mjah
USA :
De warme grijstinten van de GS9 Club USA Limited Edition werden gekozen als eerbetoon aan het kasteel van Matsumoto in de schemering in de herfst.
tegenover
Europa
Geïnspireerd door de traditionele Japanse karesansui (droge landschapstuinen), heeft dit horloge een wijzerplaat met een delicaat patroon dat lijkt op geharkt zand en grind.
Ja, ik vind de indexen niet zo mooi en de kast niet heel erg spannend vormgegeven. En dat vind ik nou juist zo mooi aan sommige GSen.
Ik heb Japanse tuinen veel hoger zitten dan zoiets vulgairs als een kasteel.
Wie de kunst daarachter niet begrijpt moet zich nooit aan zo’n horloge willen wagen.
Ik vind de wijzerplaat best wel mooi, de kast en de band kunnen me minder bekoren evenals het prijskaartje.
Precies niks voor mij die bij elkaar geharkte wijzerplaat Nu is het net zo’n cocktail time ding
Er is ook een Seiko Astron Novak Djokovic Limited Edition SSE174J
met extra Love, 15, 30, 40 markers voor de gein
maakt het nog wat drukker op die plaat
1500 stuks, 4500,- USD
Wel leuk, voor de echte die-hard tennisliefhebber!
Ja maar die prijs…
Ja, deze Astron is inderdaad wel stevig aan de prijs. Maar bijna alle merken hebben in de afgelopen jaren de prijzen echt flink verhoogd. ‘The sky is the limit’, lijkt wel.
Wat een beauty
Eens kijken of daar aan te komen is.
Same here! Toen ik in Japan de openbare tuinen zag, dat zijn pure kunststukken. Ik denk dat je stenen zen tuinen ook eens in het echt moet beleven en dan begrijp je misschien meer de gedachte achter deze dial?
Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik dat kasteel niet heb gezien, maar wel drie andere kastelen. Die kunnen best indrukwekkend
Ik heb de onbedwingbare neiging om, wanneer ik een rondje golf loop met @HanDavinci, de hark ter hand te nemen om de bunkers helemaal circulair aan te harken en er één golfballetje in achter te laten.
Eigenlijk wil ik 100 vierkante meter grind in m’n achtertuin met een groene omzoming.
Denk eerder alleen voor de echte Djokovic liefhebbers . Grote diehard fanbase heeft die wel dus het verkoopt vast
100 vierkante meter is 10x10. Da’s toch geen vulgair grote tuin? Ik weet niet waar jij woont, maar hier is dat vrij normaal.
Breek me de bek niet open over wildgroei en groen. Van de zomer nog een kasje gebouwd voor moeders de vrouw, we moeten de vlinderstruik en rozemarijn nog verplaatsen en een paadje maken, maar aan groen verder geen gebrek.
Toch fascineren Japanse rots- en grindtuinen me. Ik vraag me af hoeveel ik zou harken.
Dat is een grote kattenbak. Geintje natuurlijk, ziet er uit als een mooi aangeharkt tuintje
Maar vind het niet mooi als thema voor een wijzerplaat.
Er is nog een mooie limited edition, 1000 stuks hiervan gewijd aan de milieuactivist Seub Nakhasathien die in 1990 zelfmoord pleegde
Het past er niet bij he