Interessante keuze.
Willen jullie dat wel eens laten? Ik wil geen Alpinist bij kopen.
Oei, dat zijn echt prachtige wijzerplaten. Gelukkig zijn 't niet Baby of 1959 Alpinists, anders was m’n bankrekening in de problemen.
Suicide alpinist? Ja.
Ik denk dat ze de verrichtingen van de goede man onder de aandacht wilden brengen, niet per se z’n zelfmoord.
Maar goed, mensen interpreteren dingen.
Ik vind het er echt niet uit zien de structuur plaat op dit horloge. Het zijn denk ik vooral de cijfers en binnen bezel die er totaal niet bij passen.
Voor mij werkt het structuur op de alpinist dials ook niet. Ik ben nog steeds bizar blij met de mountain glacier dus wellicht daarom niet te verleiden.
voor mij, structuur op een dial kan zeker mooi zijn, maar in de juiste proporties. De alpinist is wel echt een field watch en de structuur van de laatste 2 horloges past daar niet echt bij. Meer voor een dresser bv
Nja, de Alpinist was toch juist bedoeld als Office-to-Exploration horloge? In dat opzicht stoor ik mij er juist ook niet aan. Maar ben sowieso geen fan van de normale Alpinist.
DEze hebben we nog gemist, is al een maandje of zo uit
Seiko Presage 2022 Style60’s X George Tokoro’s “Setagaya Base” Collaboration JDM Limited Edition SARY225, 970 stuks
deze is echt wow
Heel erg gaaf!
5.000 exemplaren van deze chronograaf geïnspireerd op de kleurstelling van de Shinkalion Z 500 TYPE EVA

Ik twijfel of deze al langsgekomen is of dat het de zoveelste treinen chrono is. 5000 stuks lijkt me nog best veel voor een horloge als dit want zonder affiniteit met de trein is dit een horloge met een best uitdagende kleurstelling.
dan zeg je het nog heel netjes! foei lelijk
Inderdaad, ik had 'm al eens gepost
In Japan en omstreken zullen ze vast dol zijn op dit soort kleurtjes.
Zo’n kermis ding hoef ik in elk geval niet, limited of niet.
Ik heb niks tegen treinen. Integendeel. Maar dat horloge blijft vokking lelijk. Wat een abominatie in de ogen van de Heere zeg.